Gesloten
17
Hai Abbs,
Mijn curser deed het even weer normaal vandaag. Maar nu begint het weer. Uit ::) zichzelf zweeft willekeurig over het scherm ::)
18
hai Abbs, mijn cursor deed het vandaag weer goed tot nu. Hij doet nu wel heel vreemd, nog erger dan hiervoor.
Ineens zweeft ie weer willekeurig en uit zichzelf over het scherm. Om e haverklap.Als ik dan klik om het over te nemen (het is net alsof iemand anders het van me overneemt), verdwijnt ie van het scherm. Ik kan hem dan wel weer tevoorschijn halen door heel met mijn muis te bewegen en te klikken. Maar net was het zo erg dat ik de cursor maar niet "terugkreeg" en ik via het kastje de pc op nieuw moest opstarten......
22
Deze muis heb ik onlangs nieuw gekocht...
Bovendien begon dit rare gedrag meteen na het per ongeluk installeren van dat akelige programma vi-view
24
Ja, heb ik. En ga ik uitproberen. De cursor heeft echter nog niks vreemds gedaan sinds ik de pc opnieuw heb opgestart.
Ik zal de andere muis aansluiten, maar het kan zijn dat het weer even gaat duren voordat er zich iets vreemds voordoet.
Maar ik hou je op de hoogte.
27
hai, Ik heb de link Avast uninstall link gebruikt die jij hebt voorgesteld.

Wat betreft het rare gedrag van mijn cursos: sinds de laatste losgeslagen actie van mijn cursor is er niets meer gebeurd. heb de öude/ muis nog een tijdje gebruikt om te kijken of er iets zou gebeuren:niks. Daarna de andere muis gebruikt: niks.
Vreemd.
30
AdFundum,

De foutmeldingen bij de installatie van avast! hebben te maken met oude programmaonderdelen.
Wat belangrijk is om te weten is of deze meldingen verschenen voor of na het gebruik van avastclear.exe
Bij dit soort problemen laat ik namelijk avastclear altijd nog even in de veilige modus uitvoeren.

De installatie is nu blijkbaar wel gelukt met het risico dat bepaalde componenten niet optimaal werken.
Wil je voor mij het volgende eens proberen.

1) Verwijder avast! weer even van de computer via het configuratiescherm.
2) Krijg je weer deze foutmeldingen maak er dan weer even schermafbeeldingen van en plaats deze. Ga in dit geval nog niet verder met stap 3.
3) Gaat het verwijderen probleemloos herstart dan 2X de computer.
4) Download het meest actuele installatiebestand - http://files.avast.com/iavs9x/avast_fre ... online.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
5) Installeer nu avast! opnieuw en let wederom even op of dit zonder foutmeldingen verloopt.
If it ain't broken, don't fix it
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”