Plaats reactie
35
En nog even een vraagje, heb ik per se externe speakers nodig voor het geluid? Of zit er al iets van een speaker in de computer zelf? Alvast bedankt.
36
In de computer en het scherm zitten geen luidsprekers.

De geheugencontroller is dual channel. 2x4Gb werkt dus een stuk efficiënter/sneller dan 1x8Gb.
39
Ik las net ergens op Internet dat windows met OEM licentie verloopt als je bijvoorbeeld later de processor wil verwisselen met een betere. Is dat zo en is het dus slimmer om een volledig pakket te kopen?
41
gijs_bekkers@live.nl schreef:Ik las net ergens op Internet dat windows met OEM licentie verloopt als je bijvoorbeeld later de processor wil verwisselen met een betere. Is dat zo en is het dus slimmer om een volledig pakket te kopen?

Je kan drie onderdelen vervangen of toevoegen behalve het moederbord. Je kan dus bijvoorbeeld wel een nieuwe cpu, videokaart en harde schijf plaatsen. Zelf heb ik nog niet meegemaakt dat de OEM niet opnieuw geactiveerd kan worden. Maar officieel wordt dit door Microsoft zo wel verkocht. De volledige (retail) versie van een Windows is natuurlijk wel een stuk duurder.

De USB poorten van de behuizing zitten op het moederbord aangesloten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”