Plaats reactie
1
De laptop die ik nu gebruik begint aan zijn einde te raken. Daarom wil ik graag overstappen op een desktop. Ik heb door een vriend een winkelmandje bij Azerty samen laten stellen en nu vroeg ik mij af of iemand nog tips heeft. Eigenlijk heb ik helemaal niets, behalve windows, klaar liggen, vandaar ook alle hardware in het lijstje. Speciale wensen zijn een SSD en ik moet Wifi kunnen ontvangen. Het scherm wil ik 24". Mijn budget ligt rond de 800 euro (inclusief scherm, toetsenbord&muis, speakers). Ik speel soms games, maar ben niet een super fanatieke gamer. Verder gebruik ik hem veel voor school en het kijken van films en televisie. De assemblage en de garantie moeten er wel bij, omdat ik niet super veel verstand heb van computers en daarom laat ik dat liever aan iemand anders over. Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en moeite!
2
Hallo en welkom op het forum,

Voor het gebruik wat je aangeeft is dit een prima samengesteld systeem, je zou de stock koeler van de processor eventueel nog kunnen vervangen voor de Cooler Master Hyper T4. Wat betreft de voeding was dit voor mij een onbekend merk, maar als ik zo de recensies lees op Tweakers is dit qua prijs/kwaliteit wel een goede voeding.

Wanneer je het systeem bij Azery besteld krijg je via het forum ook nog eens korting van €10 euro en betaal je geen verzendkosten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”