Plaats reactie
1
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe game pc. Momenteel heb ik nog een laptop maar aangezien die haast uit mekaar valt is een nieuwe pc hard nodig

Wat is het budget (totaalprijs) die je uit wilt geven aan de nieuwe computer.
750-800 euro

Wil je alleen een computer of een computer inclusief scherm, toetsenbord en muis en andere randapparatuur.
alleen de een computer.

Waarvoor gaat de computer gebruikt worden (Officewerk, Gaming, School, etc.)
gaming

Wil je een kant-en-klare merkcomputer (bijvoorbeeld Acer, Medion, HP,...) of een samenstelling uit losse onderdelen die al dan niet geassembleerd en geïnstalleerd wordt door de (web)winkel?
Dit maakt mij eigenlijk niks uit, maar als er een groot prijs verschil is dan zet ik hem liever zelf in mekaar.

Ga je nog onderdelen hergebruiken uit b.v. een oude computer zoals (harde schijf, DVD-brander, kaartlezer, geluidskaart, videokaart, etc.)
nee, niks
Moet er een besturingssysteem zoals (Windows) en andere software bij de computer geleverd worden zoals (Office, Antivirus etc.)
nee
Heb je een voorkeur aan onderdelen of een bepaald merk vermeld dit ook in het bericht.
nee
Heb je een voorkeur voor een specifieke (web)winkel vermeld dit ook dan kunnen we hiermee rekening houden.
Maakt niks uit.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden, ik speel op het moment geen grafisch zware games maar wil wel graag de mogelijkheid hebben om dit te gaan doen.

Groetjes,
nico
2
Welke games ga je spelen? World of Warcraft of League of Legends hebben heel wat andere eisen dan bijvoorbeeld Call of Duty.
3
Ik speel normaal gesproken Lol en wow, ja. Maar ik wil eigenlijk wildstar gaan spelen (is zwaarder dan wow). Ook zou het fijn zijn om games zoals cod te kunnen spelen (op lan partys) maar zulke games hoeven niet perse op het hoogste kwaliteit gespeelt te kunnen worden.
5
Geen van beiden nemen. Ik zal kijken of ik vandag nog een mandje voor je kan maken bij Azerty. Ik heb heel weinig tijd.
OB1
7
Sorry voor de late reactie, ik had nogal weinig tijd.
Dus bij deze: mandje
Even een toelichting.
Ik kies niet voor Corsair voedingen, omdat deze Flux capacitors hebben die nog wel eens wisselend presteren (= begeven).
De R9 280X is een videokaart met gigantisch veel bang for buck, ook heb ik 1866mhz geheugen gekozen.
Verder vrij weinig bijzonders. :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”