Plaats reactie
1
Via vriendin en ex-collega Maaike ben ik hier beland, in real-life heet ik Cynthia en ben ik full-time moeder van twee dochters sinds drie jaar.
Hiervoor ben ik vooral werkzaam geweest in de ICT, via o.a. een detacheringsbureau voor het uitvoeren van uitbestede ICT projecten zoals het verwerkelijken van mainframeapplicaties voor een client/server omgeving, ICT beheerder(s) ondersteuning bij bedrijven en scholen etc etc.
In deze tijd ben ik dan ook bevriend geraakt met Maaike, vaak waren wij de enige vrouwen in het team waar we in werkten dus hadden we veel lol.
Ik werkte nooit op één vaste plek en dat was erg prettig moet ik zeggen, afgezien de soms lange reistijden, maar heb dit altijd met veel plezier gedaan en mis het soms wel. :'( en wie weet als de kids op de middelbare school zitten dat ik dit weer part-time ga oppakken.
Omdat ik nu toch best veel vrij tijd heb, lijkt het mij wel leuk om hier ook mensen te helpen met computer problemen zover ik kan.
3
Van harte Welkom Cynthia,
Female --geeks-- zijn altijd welkom. :w00t:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Bedankt Maxstar & Forza voor het verwelkomen.
Forza schreef:Female --geeks-- zijn altijd welkom.
Geek. :conf:
Maxstar schreef:En hulp bij het oplossen van problemen is natuurlijk altijd welkom...
Ik ga mijn best doen.
7
Welkom Cyn. :good:
Cynthax schreef:In deze tijd ben ik dan ook bevriend geraakt met Maaike, vaak waren wij de enige vrouwen in het team waar we in werkten dus hadden we veel lol.
Zeg dat wel lol. :rofl:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
10
Is je nick name toevallig afleid van de beroemde error? :D Afbeelding Afbeelding
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
11
@ all bedankt voor het verwelkomen. :D
Vladimir schreef:Is je nick name toevallig afleid van de beroemde error?
Ja inderdaad en naast mijn nick was dit ook mijn bijnaam. :geek:
12
Voor de gene die zich afvraagt hoe een Cynthax error eruit ziet. :P Afbeelding *Sorry kon het niet laten, sinds ik je nick zag had ik dit plaatje in mijn hoofd :P*
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
14
Welkom op het forum van PC Web Plus Cynthax.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”