Plaats reactie
1
Hallo.

Via deze site heb ik Online Armor geïnstalleerd maar heb bij de installatie voor de probeerversie gekozen en niet voor de gratis versie en wil het nu verwijderen en opnieuw installeren maar dat lukt niet.

Dit is de foutmelding die ik krijg:
Bestand "C:\Program Files\Online Armor\unins000.dat" kon niet worden geopend. Kan het verwijderen niet voltooien..
Fout 5: Toegang geweigerd.

Hoe los ik dit op?

Bvd,

Jan
2
Hallo en welkom op het forum,

Controleer als eerste eens of het bestand "C:\Program Files\Online Armor\unins000.dat" aanwezig is op de computer?
zo niet download het bestand unins000.zip uit de bijlage en pak deze uit.
Kopieer "unins000.dat" vervolgens naar de map C:\Program Files\Online Armor
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo,

Blijkbaar is de installatie op één of andere manier corrupt geraakt, download daarvoor het installatiebestand even opnieuw van de onderstaande link.
http://dl.emsisoft.com/OnlineArmorSetup.exe" onclick="window.open(this.href);return false;

Start de installatie opnieuw, wanneer je melding krijgt dat Online Armor eerst afgesloten dient te worden sta je dit toe.
Volg de verder installatie instructies en kies hier voor de bestaande installatie upgraden, wanneer dit gereed is zal de computer herstarten.
Kan je hierna wel het programma op de normale manier verwijderen?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”