Plaats reactie
46
Ik heb ze nu afzonderlijk getest in slot 1. Eerst het ene latje uit slot 2 gehaald. Dat ging goed, geen errors. Toen latje uit slot 2 in slot 1 gedaan. En guess what, ook geen errors. Beide er in gaven dus wel errors in eerste instantie. Dus tja. Welke is het nu?
47
Ik heb vandaag de twee geheugen rijtjes ook eens afzonderlijk getest in slot 2. Ook geen errors. Toen beide geheugen rijtjes geplaatst zoals ze zaten tijdens de test met errors van gisterenavond, en toen ook geen errors meer waargenomen vreemd genoeg. Vreemd verhaal dus.
48
Dan wacht nu even af, als het een slecht contact is geweest of misschien stof in een geheugen slot dan kan het verholpen zijn.
Dacht eerst aan een defect slot, maar moest dit daadwerkelijk zo zijn zullen de BSOD's terug komen.

Kijk het eens een paar dagen aan of de problemen weg bljven en houd ons maar op de hoogte ;)
Groetjes Dasle
49
Ok, daar dacht ik ook aan, maar aangezien ik ze nu in beide sloten (elk afzonderlijk) heb getest kan dat uitgesloten worden. Ik kijk het even aan.
50
Net weer een BSOD gehad, de eerste sinds een aantal weken en het gebeurde ook niet vlak na het opstarten maar al midden op de dag. Ik was aan het internetten, o.a. een videostream aan het bekijken in FireFox, in een ander tabblad was ik een andere stream aan het beluisteren, toen ging het fout. Mijn scherm werd steeds knipperend zwart, taakbalk bleef wel in beeld met zo'n waarschuwingstekentje, iets met beeldschermadapter of iets dergelijks. Daarna ga hij helemaal de geest en kreeg ik een blauw scherm met als melding: VIDEO_TDR_ERROR. Bluescreenview heb ik een logje laten maken, heb ik mee gezonden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
51
Controleer eens met Memtest86+ of het geheugen van de pc errors geeft.
Heb je in de tussen tijd van driver gewisseld voor je grafische kaart?
Groetjes Dasle
54
Dat heb ik al geprobeerd maar levert geen errors op na de laatste keer. Het zou dus een incident kunnen zijn door een samenloop van omstandigheden, en misschien dat het ook aan de website zelf lag. Het was echt een grafische kaart gerelateerd probleem.
56
Daar staat zo veel info, en ook nog eens in het Engels. Daar kom ik niet echt uit. Had ik overigens al eens doorgelezen deze site.
57
Komt erop neer dat je video krt driver een time out heeft suggestie is dat je de nieuwste driver installeert en kijkt of patches zijn voor je spellen (updates)
Videokrt drivers ati/amd , nvidia en intel
DE KUNST VAN INSTALLEREN IS ! ZOVEEL MOGELIJK VINKJE'S UITZETTEN
59
Heb je de mogelijkheid Erwin om eens een andere grafische kaart te proberen, kan je van iemand er ééntje lenen voor even?
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”