Plaats reactie
16
ik heb nog even gekeken bij geinstalleerde updates en daar zijn 22 entries die allen op 15 mei geinstalleerd zijn.
Heb je alle KB nummers nodig?
18
net framework verwijderd en opnieuw ogsestart,problemen met opstarten,kreeg geen icoontjes voor wachtwoord te zien.
Weer afgesloten en opnieuw gestart,nu ineen 3 icoontjes,de normale admin en dick maar nu ook een van avast.nadat ik bij dick het wachtwoord had ingetikt verliep alles normaal.
IE 10 geinstalleerd maar kreeg toch weer de melding : installatie internet explorer is niet voltooid.
Groet Dick
21
geprobeerd om via de command prompt tot een oplossing te komen zowel als administrator als gewoon
de entries worden niet herkend als een externe opdracht , programma of batch bestand.
Ik weet het nu ook niet meer en denk dat ik gewoon IE 9 blijf gebruiken die verder normaal werkt.
Als je nog een simpele oplossing hebt om videolinks in bijvoorbeeld de telegraaf te openen,er gebeurt niets als ik hierop klik, dan houd ik me aanbevolen.
Dank voor je advies,
Met vriendelijke groeten,
Dick
22
Hoi,

Ik geef zelf niet zo snel op bij een probleem, want IE10 zou gewoon moeten werken maar ergens wordt dit tegengehouden. ::)
Ik ga sowieso nog even op zoek met de foutcodes om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen, want dat is immers wel het doel en ook wel een uitdaging om het te kunnen oplossen.. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Bijna hetzelfde probleem heb ik met IE9 gehad om de laptop van mijn zusje en dit was de oplossing.

Open de commandprompt met admin rechten.
Type nu elke regel apart over en elke keer op enter.

NET STOP WUAUSERV
REN C:\WINDOWS\SoftwareDistribution SDOLD
NET START WUAUSERV


Wacht hierna 15 minuten en reboot de computer wacht dan weer 15 minuten en voer dan Windows Update uit.
25
dank voor je reactie,
Alles keurig opgevolgd ,wachttijd in acht genomen,daarna moesten er 10 updates plaatsvinden,met name .Net Framework kb's.
Opnieuw opgestart,daarna geprobeerd via de updates IE 10 te installeren.
Hellas de installatie blijft weer hangen op 90% waarna er een melding komt met fout code 9c59.
Nog een keer geprobeerd ,zelfde verhaal.
Met vriendelijke groeten,
Dick
26
Hoi,

Verwijder Windows 7 Servicepack 1 eens in zijn geheel.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... nstall-sp1" onclick="window.open(this.href);return false;

Download SP1 opnieuw van de onderstaande link.
http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... px?id=5842" onclick="window.open(this.href);return false;

Klik op download en vink vervolgens "windows6.1-KB976932-X64.exe" en klik op volgende om SP1 te downloaden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
27
Ook dit geeft problemen.verwijderen via c prompt alsmede via updates verwijderen geeft tijdens verwijderen een 100% groene balk maar blijft daarop vast zitten.
Het zou mogelijk zijn dat tijdens een schijfopruiming de backup bestanden verdwenen zijn en dat het daarom gebeurd,
Microsoft adviseerd in dat geval om W7 weer opnieuw te installeren. een dergelijke ingrijpende maatregel gaat mij eigenlijk te ver om IE 10 te kunnen installeren.
Hartetelijke groeten ,
Dick
28
singita schreef:Microsoft adviseerd in dat geval om W7 weer opnieuw te installeren. een dergelijke ingrijpende maatregel gaat mij eigenlijk te ver om IE 10 te kunnen installeren.
Een herstel installatie van Windows 7 zonder verlies van programma's en data is ook nog een mogelijkheid.
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7install ... indows.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”