Plaats reactie
1
Hoi hoi,

Hoe kan ik met de BSR (screen Recorder) een gedeelte van een filmpje opnemen? Dus A Region/regio gedeelte van het grote scherm en niet bijv. alleen een stuk van de film er tussen uitknippen want dat kan ik wel met o.a. Moviemaker. Met WMP of andere lukte mij dit in het verleden ook niet maar met VLC vroeger wel, maar na een herinstallatie staat er schijnbaar een instelling verkeer in VLC?

BSR Recorder werkt gewoon als ik bijv. mijn bureaublad opneem of andere dingen alleen wil ik dat met een stukje uit een film doen neemt ie zwart beeld op!

Alvast bedankt!

Ronald
2
@ Ronald,
Ronald de Rooy schreef:Hoe kan ik met de BSR (screen Recorder) een gedeelte van een filmpje opnemen? Dus A Region/regio gedeelte van het grote scherm en niet bijv. alleen een stuk van de film er tussen uitknippen want dat kan ik wel met o.a. Moviemaker.

Ik ken BSR niet, gebruik zelf snap 5, maar BSR heeft een online handleiding, zie onderstaande link voor meer informatie [= een dikke boterham ;D ]
http://www.bsrsoft.com/keyfeatures.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ronald de Rooy schreef:maar met VLC vroeger wel, maar na een herinstallatie staat er schijnbaar een instelling verkeer in VLC?
Probeer het volgende: VLC >> Extra >> Interface aanpassen >> verschijnt dan het scherm Werkbalk editor >> Sleep Opnemen naar regel 1

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Opname knop verschijnt nu in het Werkbalk >> klik een maal erop om de opname te starten >> klik nogmaals op de opname wordt beëindigd.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Lokatie opname C:\Users\[gebruikersnaam]\Videos
Test
http://imageshack.us/clip/my-videos/825 ... yithq.mp4/
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hoi,

Ik heb het gevonden in de BSR handleiding daar stond het voor WMP maar ik heb gezocht in VLC naar een soortgelijke term en gevonden. Voor latere lezers met idem probleem: In VLC player: Extra-Voorkeuren-Video (instellingen) selecteren en Versnelde video-uitvoer (Overlay) uitvinken.

Geen idee of de VLC player dan later nog ergens problemen mee gaat geven maar zo werkt het tenminste weer.(iemand enig idee wat die Overlay doet?)

Thanx voor de hulp!

Ronald
4
@ Ronald,
Ronald de Rooy schreef:. . . In VLC player: Extra-Voorkeuren-Video (instellingen) selecteren en Versnelde video-uitvoer (Overlay) uitvinken.
Geen idee of de VLC player dan later nog ergens problemen mee gaat geven maar zo werkt het tenminste weer.(iemand enig idee wat die Overlay doet?)
Zie onderstaande link voor meer informatie >> punt 3. ASCII-video

http://www.computeridee.nl/workshops/as ... -alleseter" onclick="window.open(this.href);return false;
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”