Plaats reactie
1
Hi,
Ik heb een "oude" laptop, die steeds meer verticale strepen in het beeldscherm heeft.
Is daar iets aan te doen?
Groet, Josje
2
Hoi josje,

Sluit de laptop eens op een extern scherm aan als je deze mogelijkheid hebt, hoe zit het dan met de strepen?
Groetjes Dasle
3
Hi,
Bedankt voor je reactie. Als ik mijn laptop aansluit op de tv, heb ik op het tv-scherm geen strepen.
Groet, Josje
4
Om welke laptop gaat het precies? Vermeld eens het merk,type en juiste modelnummer.

En welk besturingssysteem gebruik je?
Groetjes Dasle
5
Hi,
Systeem:
Microsoft windows XP
Professional
versie 2002
service pak 3
76396-OEM-0011903-0010

HP
AMD Turion (tm) 64 mobile
ML-28
Kloksnelheid: 797 MHz, 384 MB

Product HP Compaq nx6125
s/n CND5310376
P/n PY418ET#ABH

Agency series: HSTNN-C12C

Ik hoop dat dit voldoende informatie is.
Groet, Josje
6
Daar je op de TV geen strepen hebt, bestaat er de mogelijkheid dat er iets aan het scherm van de laptop scheelt.

Installeer eens de laatste grafische driver van de HP support site, misschien dat het verbetering geeft.
Groetjes Dasle
7
Hi Dasle,
Bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste grafische driver geïnstaleerd. Helaas heeft mijn beeldscherm nog net zoveel strepen. (blauwe, rode, gele, groene)
Ik denk, dat de strepen door stof zijn ontstaan. Ook de baterij doet het niet meer. Alleen met netstroom doet hij het.
Bedankt voor je tip. Is er misschien nog iets dat ik kan proberen?
Groet, Josje
8
Hier is eigenlijk weinig aan te doen, ik weet niet hoe oud deze laptop is maar het repareren van het beeldscherm en een nieuwe accu zijn vaak wel prijzig.
Dan zul je voor jezelf moeten uitmaken of je dit geld ervoor over hebt, voor het geld wat zo'n reparatie zou kosten kun je beter voor iets anders uitkijken.
Groetjes Dasle
9
Hi Dasle.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb al een andere laptop gekocht vorig jaar. Deze "oude" (ongeveer 7-8 jaar oud) is eigenlijk alleen voor nood. Zolang hij het nog doet, is het voor mij prima, ook met strepen.
Bedankt,
groet, Josje
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”