Plaats reactie
1
Ik ben op zoek naar goede backup software en wil hier wat advies over inwinnen.
Nu heb ik FBackup gevonden en dat werkt heel makkelijk maar dan kan ik geen backup van windows zelf maken en dat is wel wat ik eigenlijk wil kunnen doen zodat een beter alternatief achter de hand heb naast systeemherstel van windows.

Wie kan en wil mij hierin een beetje op weg helpen en advies geven.

B.v.d.

Arjan
2
Ik heb net de mededelingen bovenaan dit forum gelezen en daar staan Acronis True Image en Uw backup bij Backup-pro.
Nu zet ik mijn gegevens liever niet online ook al is dit veilig genoeg bevonden.

Acronis True Image spreekt mij dan wel aan en wil daar best €60 aan uitgeven maar dan wil ik wel waar voor mij geld hebben.
Wie heeft dit programma en kan mij adviseren of dit een goede keus is.
3
BMX als je wilt kan ik een gratis versie krijgen voor je :3 .
dan opload ik het in DB (DropBox) en gooi ik hier wel een linkje heen :3
Een virtuele pc altijd handig voor het geval je software van een site download en je niet zeker weet of`t wel firusvrij is ;).
Wees blij met de uitvinding ;').
woorden van iemand die ervaring heeft ^^
4
Hoi Duncan,
duncan schreef:als je wilt kan ik een gratis versie krijgen voor je
Dit is toch geen illegale versie neem ik aan, want een gratis versie van Acronis True Image bestaat niet. Of je moet de Western Digital of Seagate versie bedoelen maar die zijn ook van de onderstaande link te downloaden.
http://www.seagate.com/support/downloads/discwizard/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://support.wdc.com/product/download ... dc_lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ik heb hier nog een Acronis True Image Home waar ik nooit iets mee gedaan heb.
Zit nog in de gesealde verpakking.
Gratis af te halen of wordt opgestuurd tegen verzendkosten.

Moet er wel bij vertellen dat het een versie van 2009 is. Maar lijkt me dat dat niet veel moet uitmaken.
Zeg maar Duncan.
6
@Chato
Bedankt voor het aanbod maar ik kan nergens vinden of deze goed werkt met Win7 64 bit alleen Vista 64 bit kom ik tegen.

@Maxstar
Zijn die twee gratis versies echt helemaal gratis of mindere versies met reclame en andere narigheid.
7
Hoi,

Die twee versies zijn echt helemaal gratis, één voorwaarde is dat je bij beide programma´s wel moet beschikken over een Seagate of Western Digital schijf.

Momenteel heeft Acronis ook een ´Halloween´ special, Acronis True Image 2013 kost nu $39,99 i.p.v. $59,49 en daarbij kan je nog één product naar keuze gratis uitkiezen zoals bijvoorbeeld Malwarebytes´Anti-Malware.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=8093" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Net even nagekeken en ik heb een Western Digital green schijf met andere woorden kan ik dus Discwizzard van WD geheel gratis gebruiken?
9
bmx schreef:Wie heeft dit programma en kan mij adviseren of dit een goede keus is.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je hiermee een uitstekend backup programma in handen hebt.
Ik gebruik dit programma al jaren en kan niet anders dan lof hierover spreken.
Bedankt voor het aanbod maar ik kan nergens vinden of deze goed werkt met Win7 64 bit alleen Vista 64 bit kom ik tegen.
Oudere versies kunnen niet altijd overweg met dynamische partities en hier moet je dus wel even naar kijken.
Ik meen dat de Seagate (Maxstor) en de Western Digital versie hier ook niet mee overweg kunnen.
10
@De Grijze
Ik meen dat de Seagate (Maxstor) en de Western Digital versie hier ook niet mee overweg kunnen.
Er zijn dus toch beperkingen en kies daarom liever voor de betaalde versie, dan heb je ook recht op support van Acronis.

@Maxstar
Momenteel heeft Acronis ook een ´Halloween´ special, Acronis True Image 2013 kost nu $39,99 i.p.v. $59,49 en daarbij kan je nog één product naar keuze gratis uitkiezen zoals bijvoorbeeld Malwarebytes´Anti-Malware.
Dit is erg aantrekkelijk bedankt voor de attentie hierop.

Misschien vinden jullie mij wel een zeur maar ben eigenlijk benieuwd naar nog meer meningen en ervaringen van mensen. :)
11
Er zijn dus toch beperkingen en kies daarom liever voor de betaalde versie, dan heb je ook recht op support van Acronis.
Voor de meeste gebruikers voldoet de gratis versie gewoon en daarmee kan je de meest belangrijke mogelijkheden gebruiken.
Voor support kan je altijd op http://forum.acronis.com/" onclick="window.open(this.href);return false; je vraag stellen, hier ben ik zelf vaak genoeg geholpen en te woord gestaan met vragen over de gratis versie.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”