Plaats reactie
1
Ik heb een probleem met het geluid van mijn PC. Die werkt namelijk niet. Er is iets mis met de instellingen van de geluidskaart. Maar heb er zelf niet veel verstand van. Maar kan goed instructies opvolgen :D

Met vriendelijke groeten, Omer Beyse
2
Heb je de drivers al eens opnieuw geïnstalleerd?

Download en installeer Speccy
Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".
In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Is dit toevallig een merk-PC want het moederbord lijkt mij een OEM versie.
Als het een merk-PC is geef dan even het exacte type op.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
9
Nu is het een kwestie van de zip bestandjes uitpakken en de driver installeren met het setup bestand.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
10
Hahaha oke klikt simpel. Maar voor mij klinkt het niet als iets wat ik al eerder heb gedaan. Weet niet of je tijd hebt om uit te leggen hoe ik dat moet doen
11
Je hebt eigenlijk alleen maar via_audio_vx7_mb.zip nodig die andere heb je niet perse nodig.
1. Klik met de rechtermuisknop op het zipje en kies alles uitpakken.
2. Open het nieuwe uitgepakte mapje en open de map v9700b
3. Dubbelklik op setup.exe Afbeelding 4. Volg de verdere aanwijzingen en klaar is kees.

Is het niet duidelijk genoeg dan hoor ik het wel. :D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
12
Goedemiddag,

Ik heb setup geinstallerd zeg maar akkoord gegaan met de voorwaarden enzo. Maar vervolgens geeft hij aan we cant find HD audio divice!
En als ik naar deze computer ga rechtermuisknop Beheren en dan apparaatbeheer geeft hij bij Audio apparaat op de bus voor high defenition Audio en dat geeft hij 4 x aan met een geel vraagteken. :D
13
Verwijderd als eerste de 4 high defenition Audio apparaten in het apparaatbeheer en reboot de computer.
Kijk of deze nu weer vanzelf wordt gevonden en geïnstalleerd en kijk ook of er weer een geel uitroepteken verschijnt.

Die 4 vermelding kan je verwijderen door er met de rechtermuisknop op te klikken en installatie ongedaan maken te kiezen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
14
Ja heb gedaan wat je zei. Na het opnieuw opstarten gaf hij aan update nodig voor audio heb ik gedaan maar hij kan nieuwe software niet vinden en er zijn weer 4 gele vraagtekens met helzelfde bericht. :(
15
Laat Slimdrivers er eens op los, let wel op dat je alleen de drivers van de Audio installeert, als er nog ander gevonden worden wacht dan daar nog even mee of meld het hier welke drivers er nog gevonden worden. ;) http://download.cnet.com/SlimDrivers-Fr ... 79940.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit> tijdens de installatie kiezen voor costum installatie, dat je de AVG toolbar niet mee installeert.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”