Plaats reactie
1
hallo, het begon met de politie virus deze is keurig verwijderd , vervolgens wilde ik mijn computer naar nieuwstaat terugbrengen om een nieuwe schone start voor een nieuwe gebruiker, heb dit vaker gedaan en altijd zonder problemen.
het gaat om een een vaio vgn TT11xn

tijdens het installeren liep de com vast toen hij op 17 % was na 4 uur was het nog 17% uiteindelijk moest ik de comp opnieuw starten hier ging het natuurlijk fout was eerst de c,schijf kwijt, en zo is er van alles gebeurd nu ben ik zover dat windows 7 is geïnstalleerd maar kan niet de configuratie van de nieuwstaat terug krijgen dit betekend dat de vingerprints niet is geïnstalleerd ook het knopje voor cd uitwerpen werkt niet enz ,
Als ik de twee schijfjes gebruik die ik bij de aanschaf heb gemaakt komt er na een poosje een scherm met de text kopiëren mislukt , ik druk op ok, dan krijg ik een scherm waarin alles opnieuw begint,

1; start vaio herstelcentrum
2. herstel windows vista

of druk op F8 voor meer opties
veilige modus
enz enz

logboekregistratie opstarten inschakelen
video met lage resolutie inschakel;en
laatst bekende juiste configuratie ( geavanceerd)
modus active directory herstellen
foutopsporing modus
enz enz

ik heb alles geprobeerd en weet niet hoe verder, er missen schijnbaar een aantal drivers. kan deze ook niet installeren loop onderweg vast omdat er iets mist, ik wil ook het liefst weer terug naar nieuwstaat dus via de schijfjes alles opnieuw installeren.

alvast bedankt
2
als ik het herstelschijfje 1van2 start vanuit mijn cop. start dan komt er een fout melding druk ik dan op ok komt er een schermpje met de text " "het bestand WimFltr.sys (onbekend) is nodig" type het pad naar het bestand en klik op ok ook kan ik dan bladeren
4
maar heb de herstelschijven al meerdere kleren gebruikt in het verleden ,

de link die je stuurt krijg daar alleen drivers of krijg ik mijn comp terug zoals hij was ?? immers hoe moet ik weten welke drivers ik moet installeren,


alvast dank
5
Hoi,

Heb je al geprobeerd om de fabreiksimage via de disc 2 disc recovery terug te plaatsen?

1. Zodra u het VAIO-logo ziet tijdens het opstarten, drukt u diverse keren op de toets F10.
2. Druk op Enter wanneer het scherm Edit Boot Options (opstartopties bewerken) verschijnt het scherm Edit Boot Options.
3. Kies Restore C: Drive (C:-station herstellen) en klik op Start - Restore C: Drive
4. VAIO Recovery Center biedt opties zoals VAIO Hardware Diagnostics (hardwarediagnostiek) die u desgewenst kunt gebruiken. Als u verder wilt gaan naar het herstelproces klikt u op Next (Volgende).
5. Plaats een vinkje in het selectievakje naast I Understand (ik ga akkoord), klik op Start en bevestig met Yes indien hierom wordt gevraagd.
6. Het herstelproces gaat automatisch verder tot het scherm Welkom bij Windows Vista. Afhankelijk van het model kan het langere tijd duren voordat dit proces is voltooid; u hoeft verder geen handelingen te verrichten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
hallo `Maxstar


wanneer ik f10 (bij cd 2 )meerdere keren indruk is uiteindelijk het scherm licht blauwe en gebeurd er niets meer moet dan de somp aan en uit zetten om weer te kunnen starten
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”