Plaats reactie
1
Beste mensen toen ik vanmorgen de pc aan zetten kreeg ik een melding er waren 3 Beveiligingsupdates gevonden uiteraard doe ik zo als gewoon wat mij wordt gevraagd maar ik blijf de melding krijgen nu al 7 keer is wel erg veel en het gaat telkens om de zelfde updates.


Vriendelijke groet
Martina
Vriendelijke groet,

Martina
2
Hoi,

Verwijder via start > configuratiescherm > software alle aanwezige .NET Framework versies.

1. Download de .NET Framework Cleanup Tool en pak dit bestand uit.
2. Start .NET Framework Cleanup door te dubbelklikken op cleanup_tool.exe.
3. Kies je bij Product to cleanup in de lijst voor .NET Framework - All versions.
4. Druk dan op de knop Cleanup Now.
5. Start de computer opnieuw op.
6. Download de .NET Framework installatie opnieuw en installeer deze.
.NET Framework 2.0 http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... b15c5e04f5" onclick="window.open(this.href);return false;
.NET Framework 3.0 http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 634c3bf043" onclick="window.open(this.href);return false;
.NET Framework 3.5 http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 8D977D32A6" onclick="window.open(this.href);return false;
.NET Framework 3.5 SP1 http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... DA479AB0D7" onclick="window.open(this.href);return false;
.NET Framework 4.0 http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 1F31AB88B7" onclick="window.open(this.href);return false;

Voer hierna opnieuw Windows Update uit.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedoel je al dit soort dingen Dutch language de 1.1 en service pack moet ik al die dingen verwijderen?
Vriendelijke groet,

Martina
5
Ik ben bezig nu maar bij Netframework 3.0 Service Pack 2 cannot be uninstallet because it will affect the applications

En als ik Framework 4 Client Profiel wil verwijderen dat krijg ik dit Waarschuwingen:

Als u Microsoft .NET Framework verwijdert, functioneren enkele toepassingen mogelijk niet meer.
Vriendelijke groet,

Martina
7
Hoi,
Martina schreef:Ik ben bezig nu maar bij Netframework 3.0 Service Pack 2 cannot be uninstallet because it will affect the applications
Probeer deze nogmaals eens te verwijderen als je de computer opnieuw hebt opgestart.
Martina schreef:Als u Microsoft .NET Framework verwijdert, functioneren enkele toepassingen mogelijk niet meer.
Deze melding is normaal en die kan je gewoon negeren.
Martina schreef:Ik moet moet iets downloaden van je maar als ik er op klik zie ik dit
Bij die link staat dotnetfx_cleanuptool aangevinkt, klik hier met de rechtermuisknop op en klik op downloaden.
Pak het ZIP bestand uit en dubbelklik dan op cleanup_tool.exe en volg de verdere instructies.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Hoe vaak moet ik klikken op Cleanup als ik dat doe dan zie daarna alleen View Readme en View Log sorry voor al mijn vragen alvast

Gelukt althans ik ben bezig aan het installeren
Vriendelijke groet,

Martina
12
Goedemorgen ja het gaat om de zelfde updates kreeg het net weer gewoon gedaan opnieuw opgestart en tot nu toe even afkloppen geen nieuwe melding maar ik vind het erg vreemd dat ik dit heb.
Vriendelijke groet,

Martina
13
Hoi,

Meerdere mensen hebben hier last van, zie ook het onderstaande topic.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=8&t=6337" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar kijk het even aan of het probleem met de updates (KB2572073), (KB2633880) en (KB2518864) nu geheel verholpen is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Ik zie nu net dat deze er nog staan bij mijn updates,moeten die er op of sommige of geen 1.


Update voor basiscertificaten voor Windows XP [april 2012] (KB931125)
Downloadgrootte: 378 kB , kleiner dan 1 minuut
Met dit pakket wordt de lijst met basiscertificaten op uw computer bijgewerkt naar de lijst die door Microsoft wordt geaccepteerd in het kader van het Microsoft-programma voor basiscertificaten. Door de installatie van aanvullende basiscertificaten op de computer kunt u gebruik maken van uitgebreide validatiecertificaten in Internet Explorer en een groter aantal beveiligde webnavigatie-, versleutelde e-mail- en beveiligde coderingstoepassingen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update kan na installatie niet worden verwijderd. Details...
Deze update niet meer weergeven

KB2600217: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86
Downloadgrootte: 17 MB , kleiner dan 1 minuut
Deze update heeft betrekking op de stabiliteit, betrouwbaarheid en prestaties van Microsoft .NET Framework 4. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer opnieuw opstarten. Details...
Deze update niet meer weergeven

KB2533523: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86
Downloadgrootte: 19.4 MB , kleiner dan 1 minuut
Deze update heeft betrekking op de stabiliteit, betrouwbaarheid en prestaties van Microsoft .NET Framework 4. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer opnieuw opstarten. Details...
Deze update niet meer weergeven

KB2468871: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86
Downloadgrootte: 18.9 MB , kleiner dan 1 minuut
Installeer deze update om problemen in Microsoft .NET Framework 4 op te lossen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel voor meer informatie. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...
Deze update niet meer weergeven

KB928416: Taalpakket voor Microsoft .NET Framework 3.0: x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Microsoft NET Framework 3.0 is het programmeermodel voor begeleide code voor Windows. Met versie 3.0 wordt versie 2.0 uitgebreid met nieuwe technologieën waarmee toepassingen kunnen worden voorzien van visueel intrigerende gebruikerservaringen, naadloze communicatie over technologiegrenzen heen en de mogelijkheid om een groot aantal bedrijfsprocessen te ondersteunen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...
Deze update niet meer weergeven

KB940157: Windows Search 4.0 voor Windows XP
Downloadgrootte: 5.2 MB , kleiner dan 1 minuut
Met Windows Search 4.0 kunt u nog eenvoudiger documenten, e-mails, muziek, foto's en andere bestanden zoeken, weergeven en gebruiken. Voor een upgrade van eerdere versies moet u mogelijk de index opnieuw opbouwen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...
Deze update niet meer weergeven

Microsoft .NET Framework versie 1.1 (Nederlands)
Vriendelijke groet,

Martina
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”