Plaats reactie
3
Chato schreef:Keuze genoeg.
Dat zeg je goed maar om hier een goed programma tussen te vinden is best wel lastig.
De 1 laat watermerken in de video achter de ander werkt alleen als je eerst betaald of installeert toolbars en andere troep of erger het werkt voor geen meter. :rofl:

Ik gebruik Any Video Converter Free al jaren en kan met alle gangbare formaten overweg.
Input: avi, asf, mov, rm, rmvb, flv, mkv, mpg, 3gp, m4v, vob, YouTube videos
Output: avi, mp4, wmv, swf, flv, mkv, MPEG-1 en MPEG-2, mpg (PAL of NTSC), mp3, wma, ogg, aac, wave, m4a
http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... +conversie" onclick="window.open(this.href);return false;
4
Wessel schreef:De 1 laat watermerken in de video achter
Dat zie je snel genoeg.
De-installeren en een andere proberen, dus.
Wessel schreef:de ander werkt alleen als je eerst betaald
Dat lees je al op de website nog vóór het downloaden.
Wessel schreef:of installeert toolbars en andere troep
Dat zie je tijdens de installatie. Gewoon even lezen en niet ' klikker-de-klikken' , 'okay' en 'continue'. En we zien wel.
Wessel schreef: of erger het werkt voor geen meter. :rofl:
Daar heb je een punt.
Wessel schreef:Ik gebruik Any Video Converter Free al jaren en kan met alle gangbare formaten overweg.
Okay, misschien is TS op zoek naar ervaringen van anderen. Dat is een andere vraag.

Maar je hebt een punt.
Zeg maar Duncan.
5
Chato schreef:Dat zie je tijdens de installatie. Gewoon even lezen en niet ' klikker-de-klikken' , 'okay' en 'continue'. En we zien wel.
Precies en hoeveel mensen letten hierop :eek: Mijn zusjes iig niet en daarom hebben die laptops om de drie maanden een versie Windows install nodig. :lol:
Chato schreef:Okay, misschien is TS op zoek naar ervaringen van anderen. Dat is een andere vraag.
Dat denk ik wel als ik de vraag natuurlijk wel heel erg kort.
6
Wessel schreef:Dat denk ik wel al is de vraag natuurlijk wel heel erg kort.
:smiley_highfive:
Back on-topic: Om weer terug te komen op de vraag van TS: Any Video Converter Free is dus een aanrader.
Zeg maar Duncan.
8
Voor het converteren van audio-bestanden van 3GP naar MP3 is de AudioCoder misschien een oplossing.
Tijdens de installatie moet je wel even opletten, er wordt nogal wat 3rd party-software meege-installeerd, maar deze kun je gelukkig wegvinken.
Na installatie krijg je deze interface:
. Afbeelding .
Je selecteert het betreffende 3GP-bestand en sleept deze naar het witte blanco gedeelte. Dan kies je de juiste output ('format'), MP3 dus en klikt op Start rechtsbovenin.
De andere instellingen zijn niet nodig als je niets anders wilt dan gewoon converteren)

De voortgang wordt in procenten aangeduidt en even later:
. Afbeelding Heb je hier iets aan?
Zeg maar Duncan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”