Zoek een freeware e-mail extractor

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
De Hulk
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (1) Beginner

01 apr 2012 19:57

Wie heeft er ervaring met e-mail extractors (freeware)?

Ben destijds gestopt met wab, contacts en contactpersonen omdat ik teveel gegevens had en deze niet allemaal dubbel wilde verwerken en bijhouden. Dat heb ik nu ondergebracht in Word-bestanden. Echter ik denk dat het wel een handig zou zijn om e-mail sneller te versturen via een lijst. Dan moet de schijf gescand worden en dan moet ik een lijst krijgen met de adressen en van die lijst moet ik kunnen versturen.

Dus als een map gescand wordt dan moet alle aanwezige e-mailadressen uit de meerdere files in een lijst komen te staan.
Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Avira (free)
Contacteer:

02 apr 2012 16:33

De Hulk schreef:Dus als een map gescand wordt dan moet alle aanwezige e-mailadressen uit de meerdere files in een lijst komen te staan.
Het programma Free Email Extractor moet dit kunnen doen.

Email Extractor is free all-in-one email spider software. It is a lightweight and powerful utility designed to extract email addresses from various sources: local files, websites, search engines, etc. It is a great tool for creating your customer contact list using your mailbox data.

http://emailextractorpro.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
De Hulk
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

02 apr 2012 18:51

Bedankt. Ik heb er al meerdere geprobeerd maar ze doen niet wat ze zeggen. Ik heb doc en docx-files en dan lukt het niet. Wel contacts-files e.d.

De link die jij geeft is freeware, maar daar kun je dus geen results mee saven. Dan heeft het weinig nut. Verder moet je eens opletten bij het scannen neemt men volgens mij bewust geen folder als voorbeeld maar een file.
Forza
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: KIS
FW: KIS / Router

03 apr 2012 15:47

Ik begrijp niet echt helemaal wat je nu precies wilt en waarom je email-adressen in Word bestanden opslaat dit is toch niet handig. :-\
Welk programma gebruik je voor email want hier kan je toch gewoon het bijgevoegde adresboek voor gebruiken?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
De Hulk
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

03 apr 2012 19:08

Aangezien Outlook Express, Windows Live Mail, Windows 7 (contactpersonen) e.a. softwareprogramma's hun eigen adresboek hebben en het ene adresboek weer voordelen had t.o.v. het andere zat ik op een gegeven moment drie verschillende adresboeken bij te houden. Nu doe ik alles via Word-documenten.

Daar kan ik veel meer gegevens in kwijt. Bedankt voor het meedenken en ik red het verder wel.
Tes
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Avast

04 apr 2012 16:26

De Hulk schreef:Aangezien Outlook Express, Windows Live Mail, Windows 7 (contactpersonen) e.a. softwareprogramma's hun eigen adresboek hebben en het ene adresboek weer voordelen had t.o.v. het andere zat ik op een gegeven moment drie verschillende adresboeken bij te houden. Nu doe ik alles via Word-documenten.
Waarom ben je toen niet gelijk over gestapt op specifieke software die geheel lost staat van de gebruikte E-mail software?
ContactKeeper is nagenoeg denk een geschikt programma hiervoor en gebruikersvriendelijker dan Word voor deze doeleinden.
http://www.vani.be/contactkeeper/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”