Plaats reactie
1
Ik heb een tv tuner kaart in mijn pc gezet een maand geleden, deze
heb ik erin gezet omdat ik mijn videorecorder erop aan wil sluiten en dan een aantal videobanden
over wil zetten op dvd. De banden zijn niet op internet te vinden. anders had ik ze kunnen downloaden. Het gaat om de tekenfilms van Tex Avery.

Welke software moet ik dan hebben en hoe gebruik ik deze, is er een makkelijke zonder toeters en bellen om allerlei moeilijke veranderingen aan te brengen
Het is een medion tv tuner kaart mk 7134.

dank je!!
2
@ Blokkendoos

Tv-turner-kaart maakt het mogelijk tv-signalen te ontvangen en tv-programma's op te nemen.

Om VHS te digitaliseren hebt je een [bijvoorbeeld Pinnale] pctv-pro-kaart [is een tv-turner- en tevens een video-capture-kaart ineen] nodig.
Of de Medion tv-turner-kaart tevens ook een video-capture-kaart is, geschikt is om video te capturen vanaf een videorecorder, zou je in de handleiding moeten kijken.
Als het zo is dan zijn de stuurprogramma's en de software om VHS te bewerken mee geleverd met de kaart.

Ik heb zelf een Pinnacle pctv-pro-kaart, en de software van Pinnacle.

Edit: Je zou misschien VirtualDub [freeware] kunnen proberen, om te kijken of je met de Medion kaart kan capturen.
http://www.virtualdub.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hoi,

Dank je voor je reactie
De kaart die ik heb komt uit mijn eerste pc, daar zat hij ingebouwd vanuit de fabriek.
Deze heeft geen losse handleiding en de handleiding van de pc, ik weet niet of ik die nog heb en zo ja, of er iets over de kaart in staat.

Maar ik zal eerst eens de software proberen die je als laatste noemde.
Ik ben op dit gebied eigenlijk een leek, dus vandaar mijn eerdere vraag voor niet al te
ingewikkelde software.

grt
Blokkendoos
4
@ Blokkendoos,
Blokkendoos schreef:De kaart die ik heb komt uit mijn eerste pc, daar zat hij ingebouwd vanuit de fabriek.
Deze heeft geen losse handleiding en de handleiding van de pc, ik weet niet of ik die nog heb en zo ja, of er iets over de kaart in staat.
Heb je ooit VHS gedigitaliseerd met jouw eerste pc? ::)
Kan je nu een tv programma opnemen?

Het is lastig om de specificatie in te winnen over Medion MD7134 tv-turner-kaart.
medion MD7134 tvturner met radioturner, mogelijk om ps2 etc aan te sluiten
Is informatie van iemand die zijn tv-turner-kaart in 2009 wilde verkopen [zonder mk].
http://www.9lives.be/forum/12683840-post1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”