Plaats reactie
46
Op YouTube kwam ik het volgende filmpje tegen het is te proberen.  :D

Recover Window Movie Maker's Missing Video Transition and Effects

47
ondanks dat dat geinige muziekje mijn dag weer goed maakt :lol: werkt dit niet. het verschil tussen zijn probleem en de mijne is dat zijn pc weet dat er video effecten horen te zijn terwijl die van mij dat dus niet doet aangezien ik geen fout melding krijg dat ik de effecten mis.
48
roland285 schreef:ik heb helemaal geen optie voor herstel of recovery te doen :conf: , mijn pc gaat ,zonder iets te vragen, naar een menu om te kiezen op welke partitie ik Windows wil installeren en daarna gaat dat ding gewoon windows installeren, dus geen recovery.
Heb je wel het volgende scherm gezien eigenlijk? Afbeelding
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
50
1. Start de computer van de Windows XP CD en kies "To set up Windows XP now, press ENTER.
2. Druk hierna op F8 = I Agree
3. Druk dan op R To repair the selected Windows XP installation press R
De optie om te herstellen krijg je ook pas nadat je op enter bij setup Windows XP hebt geklikt.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
52
Kan je ook eens een foto maken van het scherm als je op enter hebt gedrukt?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
54
Ik weet het niet zeker maar als je hier kiest voor (geen wijzigingen in het huidige bestandssysteem aanbrengen) kiest zal alleen de Windows opnieuw geïnstalleerd worden en zullen de geïnstalleerde programma's en bestanden bewaard blijven.

Op het forum is er een Officieel Webcare account van Microsoft Customer Service dus voor de zekerheid zou je dit even bij hen kunnen navragen.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/memberlis ... file&u=692" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
56
Forza schreef:Ik weet het niet zeker maar als je hier kiest voor (geen wijzigingen in het huidige bestandssysteem aanbrengen) kiest zal alleen de Windows opnieuw geïnstalleerd worden en zullen de geïnstalleerde programma's en bestanden bewaard blijven.
Ik dacht dat je met deze optie Windows wel opnieuw installeerde maar dan je dan een nieuwe installatie kreeg in b.v. Windows.001 en je programma's en bestanden er nog wel zijn maar niet meer werken.
roland285 schreef:PM sturen naar de webcare met een link naar de afbeeldingen dus?
Ja zou ik ook even doen voor de zekerheid want ik twijfel nu en een linkje naar de laatste berichten is ook goed.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”