Plaats reactie
62
En bij een nieuw gebruikers profiel is dat ook zo zeker?
Sorry maar ik weet het echt niet meer of dit wel op te lossen is zonder her installatie?
Bij Google kom ik steeds hetzelfde tegen en dat heb je allemaal geloof ik al geprobeerd. :?:
63
had al geprobeerd een nieuw profiel aan te maken nog voor ik dit topic begon. en google is altijd te eerste die ik raadpleeg dus denk dat ik zo ongeveer alle voor de hand liggende oplossingen wel heb gehad ;(. heb trouwens nog geen bericht terug gehad.

zijn er eigenlijk nog alternatieve programma's? met vergelijkbare systeem eisen?
64
@ roland285,
roland285 schreef:zijn er eigenlijk nog alternatieve programma's? met vergelijkbare systeem eisen?
Pinnacle VideoSpin ::)
http://www.videospin.com/du/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klik op Raak geïnspireerd, dan zie je wat mogelijk is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
65
:cool:. voor mijn doeleinde (vooral youtube) lijkt dat programmaatje aardig te doen wat ik wil. zit alleen een 15 dagen limiet op een paar van de codecs, wat niet veel uitmaakt aangezien windows movie maker evengoed al bijna niks ondersteund ;) en daar werk ik al mijn hele leven mee.

nu maar hopen dat deze niet de effecten en overgangen kwijtraakt :lol: .

:dank: voor alle hulp (van 5 pagina's lang! :eek:) vraag me toch af waarom dit zo moeilijk te repareren is. ik bedoel niemand op het gehele internet heeft hiervoor een oplossing gevonden! of in ieder geval werkt geen van deze oplossingen (voor mij).
66
@ roland285,
roland285 schreef::cool:. voor mijn doeleinde (vooral youtube) lijkt dat programmaatje aardig te doen wat ik wil. zit alleen een 15 dagen limiet op een paar van de codecs, wat niet veel uitmaakt aangezien windows movie maker evengoed al bijna niks ondersteund ;) en daar werk ik al mijn hele leven mee.
nu maar hopen dat deze niet de effecten en overgangen kwijtraakt :lol: .
Kom dit net tegen <waarschijnlijk overbodig> ::) Workshop Video monteren met videospin
http://www.computeridee.nl/workshops/vi ... -videospin" onclick="window.open(this.href);return false;
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”