Gesloten
1
Van school heb ik een tekenprogramma (Solid Edge) gekregen wat mij helpt bij het tekenen van mijn 3D-tekeningen. Ik heb een DVD gekregen met de XP versie en een DVD met de Vista en 7 versie. Ik gebruik Vista maar moet de DVD gebruiken van XP omdat hij de andere niet kan lezen. Ik kon het programma eerst perfect installeren maar toen las ik dat ik een code moest invoeren maar nergens stond een vakje waarin ik de code moest invoeren. Ik de-installeerde het programma via het 'configuratiescherm' en daarna 'een programma verwijderen'. Ik wou het programma weer installeren maar toen kreeg ik een kadertje waarin stond dat het programma al geïnstalleerd is en moest het de-installeren of de de rest van de installatieprocedure voltooien. Ik besloot om nog eens te kijken om het te verwijderen maar ik vind het nergens. Daarna wou ik de rest van de procedure voltooien maar toen kreeg ik een kader waarin staan dat ik het programma moest installeren.

Kan ik hier iets aan doen??
2
Hi,
volgens mij is er op de DVD een bestand met ''CECleanup\SECleanupAll.exp'' waarmee je het restant van
het programma kunt verwijderen uit de registry.
Zoek dat op en voer het uit.
Groet Piet.
4
NL Legend en Tweety zijn verbannen om de reden dat dit één persoon betreft die het leuk vind om met meerdere accounts te trollen en te vervelen.
Op StopForumSpam heeft hij er nu wel een aantal ereplaatsen bij. 8)

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”