Plaats reactie
1
Beste Lezers,

Sinds ik Firefox heb geüpdatet naar version 6 kan ik mijn startpagina niet meer wijzigen want die sprint elke keer weer terug als ik Firefox opnieuw opstart.
2
Het makkelijkste is om Firefox geheel te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verwijder ook de profile map van Firefox.

Bij Windows XP - C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<profile folder>
Bij Windows Vista / 7 - C:\Users\<Windows login/user name>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\<profile folder>.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
3
Het opnieuw installeren en verwijderen van Firefox wilde ik nou gaan voorkomen omdat ik dan alles opnieuw moet in gaan stellen.
5
Die mogelijkheid heb ik al uitgevoerd maar als ik Firefox dan opnieuw opstart is de oude startpagina weer terug heel vreemd.
Ik denk dat ik toch Firefox maar opnieuw ga installeren of er moeten nog andere ideeën zijn die ik kan proberen.
7
Dat heb ik inderdaad ook gelezen maar bij het volgende dacht ik bij mijzelf dan kan ik net zo goed Firefox geheel opnieuw installeren als andere dingen die ingesteld zijn niet meer werken?

Beschadigd voorkeurenbestand
Het bestand prefs.js kan mogelijk zijn beschadigd, waardoor Firefox hier niet naartoe kan schrijven. U kunt het bestand herinitialiseren door het te verwijderen. Dit zal al uw zelf aangebrachte instellingen en instellingen voor veel extensies verwijderen.

Maar als dit niet werkt kan ik natuurlijk altijd Firefox nog opnieuw installeren.
Ik ga dit even proberen en laat nog wel even horen of het is gelukt.
9
Het is helemaal gelukt met een nieuw profiel aanmaken in Firefox en zover ik nu kan zien werkt alles gewoon weer normaal.
:dank:
10
Hoi,

:w00t: geweldig.
en nu :pray: dat het goed blijft.
Dank voor de feedback :good: en graag gedaan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”