Plaats reactie
1
Vandaag maar eens Internet Explorer 9 geïnstalleerd en werkt op zich prima hoor en sneller dan versie 8 maar nu komt Ziggo met zijn webmail problemen want die blijft op 63% steken bij het inloggen en er gebeurt helemaal niks nakkes nada meer. :evil: Afbeelding
Dus ik denk dan pak ik Google Chrome wel even die ik ook wel eens gebruik maar dat werkt dus ook niet want Ziggo ondersteunt Chrome niet. :conf:
Ziggo Webmail heeft geen ondersteuning voor deze browser. Voor meer informatie klik hier

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
2
Dat is wel schandalig als ISP zijnde zeg :conf: en dan staat er alleen IE8 FF en Safari vermeld die goed zouden moeten werken, hoe zit het dan met Opera en de browsers die b.v. in Linux gebruikt worden. ;D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Ja zeg dat wel en verder gebruik ik webmail helemaal niet zo vaak alleen nu op mijn laptop en daar had ik Internet Explorer 9 en Chrome op staan maar Chrome heb ik maar vervangen voor Firefox.
4
Dit probleem is heel eenvoudig in Internet Explorer 9 op te lossen.
  • Open "Internet explorer" en klik op in de taakbalk op "extra" of gebruik de toetscombinatie ALT+X.
    • Afbeelding
  • Selecteer de optie "Internet opties" en klik op het tabblad "geavanceerd".
  • Navigeer naar de optie "Webpagina's bekijken"
    • Afbeelding
  • Klik op "Toepassen" en "Ok"
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”