Ziggo webmail en problemen met IE9 en Google Chrome

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1377
Lid geworden op: 14 jun 2009, 18:59
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8.1 Pro
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

13 apr 2011, 14:07

Vandaag maar eens Internet Explorer 9 geïnstalleerd en werkt op zich prima hoor en sneller dan versie 8 maar nu komt Ziggo met zijn webmail problemen want die blijft op 63% steken bij het inloggen en er gebeurt helemaal niks nakkes nada meer. :evil:
Afbeelding
Dus ik denk dan pak ik Google Chrome wel even die ik ook wel eens gebruik maar dat werkt dus ook niet want Ziggo ondersteunt Chrome niet. :conf:
Ziggo Webmail heeft geen ondersteuning voor deze browser. Voor meer informatie klik hier

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Gebruikersavatar
Forza
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1625
Lid geworden op: 06 sep 2010, 13:40
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8.1
AV: KIS
FW: KIS / Router

16 apr 2011, 16:13

Dat is wel schandalig als ISP zijnde zeg :conf: en dan staat er alleen IE8 FF en Safari vermeld die goed zouden moeten werken, hoe zit het dan met Opera en de browsers die b.v. in Linux gebruikt worden. ;D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Gebruikersavatar
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1377
Lid geworden op: 14 jun 2009, 18:59
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8.1 Pro
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

17 apr 2011, 14:38

Ja zeg dat wel en verder gebruik ik webmail helemaal niet zo vaak alleen nu op mijn laptop en daar had ik Internet Explorer 9 en Chrome op staan maar Chrome heb ik maar vervangen voor Firefox.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41631
Lid geworden op: 27 sep 2008, 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

17 apr 2011, 18:19

Dit probleem is heel eenvoudig in Internet Explorer 9 op te lossen.
  • Open "Internet explorer" en klik op in de taakbalk op "extra" of gebruik de toetscombinatie ALT+X.
    • Afbeelding
  • Selecteer de optie "Internet opties" en klik op het tabblad "geavanceerd".
  • Navigeer naar de optie "Webpagina's bekijken"
    • Afbeelding
  • Klik op "Toepassen" en "Ok"
Gebruikersavatar
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1377
Lid geworden op: 14 jun 2009, 18:59
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8.1 Pro
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

18 apr 2011, 11:20

Thnks Maxstar Internet Explorer 9 werkt nu goed bij de webmail van Ziggo.
:dank:
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast