Plaats reactie

Wie ie er al overgestapt naar Mozilla Firefox 4.

Ja
Totaal aantal stemmen: 4 (80%)
Nee (Geen stemmen)
Ik gebruik geen Firefox
Totaal aantal stemmen: 1 (20%)
Totaal aantal stemmen: 5
1
Wie ie er al overgestapt naar Mozilla Firefox 4 en wat zijn jullie ervaringen en bevindingen te opzichte van versie 3.x?
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
2
Sorry mijn vuurvos was opgebrand :'(

Ik gebruik Chrome, lekker slank en snel.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
4
Firefox 4 is bij mij sneller dan de vorige versie alleen moet ik wel erg wennen aan de tabbladen die nu helemaal bovenaan in het scherm staan, en de homepage knop die aan de rechterkant staat i.p.v. de linkerkant. :conf:
5
Firefox is ook bij mij een stuk sneller geworden maar ik heb een probleem met het downloaden van pdf's, waar kan dat aan liggen, aan Firefox, aan AdBlock Plus, aan Foxit? Ze komen van door WOT goedgekeurde sites, en ik gebruik ze al lang. Hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt!
6
heb intussen via Google gemerkt dat meer mensen dat probleem hebben, en wil nu maar via systeemherstel de vorige versie van Firefox terughalen; er worden dan wel een paar essentiële updates (Flash Player, Java en Windows) ook verwijderd, krijg ik daar dan weer automatisch melding van, of moet ik zelf actie ondernemen?
8
ik gebruik Foxit, niet die Pdf-downloader-plugin van Firefox. Zou ik dan F.4 opnieuw downloaden en installeren?
11
Vladimir schreef:Sorry mijn vuurvos was opgebrand :'(
Ik gebruik Chrome, lekker slank en snel.
Ik gebruik zelf ook Chrome, maar met Firefox 4 merk ik toch echt geen snelheidsverschil meer en misschien is Firefox 4 nog wel iets sneller.
Wessel schreef:Firefox 4 is bij mij sneller dan de vorige versie alleen moet ik wel erg wennen aan de tabbladen die nu helemaal bovenaan in het scherm staan, en de homepage knop die aan de rechterkant staat i.p.v. de linkerkant.
Die tabbladen kan je gewoon weer onder de adresbalk plaatsen als je het vinkje weg haalt bij bovenliggende tabbladen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Ook de knop om naar de ingestelde startpagina te gaan kan je weer aan de linkerkant terug krijgen door te klikken op aanpassen nu kan je het icoon (huisje) naar de linkerkant slepen.
Ank schreef:Ja, en hij is het laatst bijgewerkt op 7 februari.
Wat gebeurt er precies als je een PDF bestand probeert te openen en komt er nog een foutmelding.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
13
Staat de instelling bij opties - toepassing voor PDF bestanden nog gekoppeld aan de Foxit reader plugin?
Verwijder en installeer Foxit reader anders eens opnieuw, misschien dat er bij het upgraden toch iets mis is gegaan.
Als dit niet werkt, verwijder dan eens Firefox en Foxit Reader en verwijder ook de profiles map van Firefox.
C:\\Documents and Settings\\[Windows Username]\\Application Data\\Mozilla\\Firefox\\Profiles\\
Maak wel eerst een backup van de instellingen zoals b.v. de favorieten en dergelijke.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
14
sorry, ik weet niet waar ik die opties kan vinden :-[ , en wat Foxit betreft, die werkte goed bij de vorige Firefox (3.6), dus waarom zou die nu fout moeten zijn? backup wordt hier automatisch elke week gemaakt, dat hoeft dan toch niet extra gedaan te worden?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”