Plaats reactie
1
Hallo,

Om te beginnen wil ik met dit topic iets meer te weten komen over het hoe en wat.
Ik ben bezig met een website based on Joomla.
Dat is een hoofdsite die waarschijnlijk ook gebruikt gaat worden.
Daarbij komt nog een PHPbb forum wat dezelfde uiterlijk gaat/moet krijgen.

Maar dat is meer even voor de info.
Wat ik graag zou willen is een loginpage waar je na het inloggen op een pagina komt waar de foto's staan die voor de inlogger alleen beschikbaar zijn.

Het idee daarachter zit namelijk zo:

Als er gefilmd is en foto's gemaakt worden, kan de filmer/fotograaf deze op de server plaatsen.
Vervolgens krijgt de persoon die gefilmd/gefotografeerd is een toeganscode tot ALLEEN ZIJN foto's en Films.
Ik weet niet of daar een gehele scriptpagina aan vast zit of een database??
Dus graag zou ik daar aan het begin wat meer info over willen hebben/krijgen....

En langzamerhand zoiets op te bouwen. En daar zou ik onwijs graag hulp bij willen krijgen.

Graag hoor ik hoe of wat van jullie...

Met vriendelijke groet, Steven
2
Om phpbb volledig te integreren in Joomla heb je een bridge nodig, zoals hieronder.
http://extensions.joomla.org/extensions ... 29/details
Wat ik graag zou willen is een loginpage waar je na het inloggen op een pagina komt waar de foto's staan die voor de inlogger alleen beschikbaar zijn.
Coppermine photogallery is hiervoor goed te gebruiken. je kan gemaakte albums hierin afschermen voor bepaalde gebruikers.
Gebruikers kunnen zichzelf registeren op het album, net zoals bij phpbb.

Hoe je coppermine in joomla integreert staat hier.
http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=81&t=187651

Ik zelf heb coppermine nooit geinstalleerd in Joomla alleen in PHPnuke en vondt het zeer prettig werken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Coppermine gallery is een perfect online album met zeer veel mogelijkheden, ik heb een tijd de stand-alone versie gebruikt en zo kon de familie zelf albums aanmaken en foto's uploaden.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”