Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb laatst een Dazzle dvc 107 platinum gekocht voor het opnemen van beelden van de tv en met name voor mijn Xbox.
Nadat ik de Software had geïnstaleerd en de kabels die nodig zijn op op te nemen in mijn tv en mijn Dazzle gedaan had kwam er in het programma van Studio 14 te staan"geen gelding invoersignaal". Ik heb een hdtv en daarvoor had ik dan de blauw groen en rode draad in m'n tv gedaan en een geel rood witte in de dazzle en dan via de usb naar mijn laptop. Ik weet zelf niet zo heel veel van allemaal draden etc dus zou iemand mij alsjeblieft willen helpen om dit probleem op te lossen.

Mvg
2
Heb je de blauw-rode-groene tulp wel in een uitgang van de TV gedaan en niet in een ingang want dan werkt het niet, en bij sommige tv's tenminste bij die van mij kan je een ingang ook instellen als uitgang.
3
hee
ik heb gekeken bij m'n tv en ik heb maar 1 maal een blauw groene en rode plek voor men draden, dat betekent dus dat het in en ouput is?
ik probeer nog steeds allemaal dingen om beeld te krijgen op studio maar het blijft maar zeggen dat er geen ingangssignaal is.
Nog wel bedankt voor je reactie

Gr
4
Welke type tv is het, want misschien is hiervan wel een online handleiding te vinden dan is het even makkelijker zoeken naar een oplossing.
5
Het is de Samsung 530, 32 inch en is een hdtv met 1maal rood wit geel en een rij met wit rood nog een soort rood en blauw en groen. en een rij met rood en wit voor geluid maar die zijn gewoon voor me tv geluid.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”