Plaats reactie
1
Als ik een nieuw mail venster opent, staat hij niet in goede positie.. het kruisje op het rechterscherm.. als ik deze goed zet, en hem afsluit en vervolgens als ik deze opent gebeurt dat weer..

hoe krijg ik deze goed?
Groet,

Mark
2
Staat outlook 2007 wel gemaximaliseerd, als je het venster van een nieuw bericht maximaliseert.

Normaal als outlook 2007 gemaximaliseerd staat, wordt via ctrl+n of "nieuw bericht" dict venster ook gemaximaliseerd weergegeven.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
4
Je gebruikt dus meerdere schermen... als ik het goed begrijp.?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
6
Koppel het 2e scherm los en start de PC op..
Open outlook en positioneer de vensters naar wens..
Sluit outlook af en test eens of nu alles normaal wordt getoond.
Sluit het 2e scherm aan, en kijk nu of outlook alleen het 1e scherm gebruikt.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
10
Maak eens een nieuwe snelkoppeling naar outlook 2007

Klik eigenschappen>snelkoppeling en zet uitvoeren op gemaximaliseerd.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
12
markkk1990 schreef: dat is een idee. gaa t ff proberen als ik weer agtr mn pc zit!
En is het gelukt, of nog steeds hetzelfde probleem..
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
13
't lukt wel maar het is voor een klant. Ze wilt haar outlook niet gemaximaliseerd maar haar email vensters wel. En als het niet gemaximaliseerd kan wil ze dat wel in kleiner formaat maar niet verdeeld over 2 schermen en dat is nog steeds wat mis gaat. Ze heeft haar outlook trouwens altijd in klein formaat staan.
Groet,

Mark
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”