Video filmpjes staan op z'n kop

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Avira (free)
Contacteer:

08 jul 2010 12:07

Vanaf mijn camera heb ik diverse filmpjes geïmporteerd en omgezet naar divx (avi) en in Moviemaker van Windows bewerkt met menu's e.d. zodat ik deze op een DVD kan branden.
Nu staan alle geïmporteerde filmpjes geheel op z'n kop na het omzetten en branden.. :evil:
Ik heb geen idee hoe ik deze weer normaal krijg, ik heb al diverse keren de filmpjes opnieuw geimporteerd maar elke keer worden ze 180 graden gedraaid. :neu:
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

08 jul 2010 15:14

Welke 'codecs' heb je allemaal geïnstalleerd staan, want hier zit waarschijnlijk het probleem in.
Met b.v. het programma Virtual DUB kan je de video beelden weer goed draaien.
Staat het beeld trouwens in bepaalde video-spelers op zijn kop of bij meerdere spelers.
Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Avira (free)
Contacteer:

13 jul 2010 15:15

Na het hele weekend geklooid te hebben werdt het probleem alleen maar erger.. :lol: op het eind had ik helemaal geen beeld meer alleen nog maar geluid, dus heb ik mijn computer maar geheel opnieuw geïnstalleerd wat eigenlijk toch hard nodig was.
Nu heb ik alleen de codecs van de camera software geïnstalleerd en niet meer de k-lite codecpack en alles werkt nu perfecto... :D
Dat virtualDub is trouwens wel een handig programma... thanks.. :goed:
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”