Thumbnails Internet Explorer verdwenen

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Luna
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

28 mei 2010 13:46

Als ik in Internet Explorer een nieuw tabblad opende kreeg ik van die thumbnails met de laatst of beter gezegd mijn meest bezochte websites, deze zijn ineens verdwenen en ik kan nergens iets vinden hoe ik deze weer terug kan krijgen.

Ik krijg nu bij een nieuw tabblad het scherm met de tekst wat wilt u doen?
Met alleen de laatst gesloten websites en opties voor inprivate en accelerators.
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

29 mei 2010 13:40

Ik heb precies hetzelfde sinds een paar dagen, en heb ook al van alles geprobeerd IE8 opnieuw ingesteld e.d. maar niks lukt.
Ik heb nu mijn meest bezochte websites maar even in de favorieten-balk gezet.. :neu:
Dino
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

30 mei 2010 17:55

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem, als ik een nieuw tabblad open worden ook mijn laatst bezochte pagina's niet meer getoond.

Met vriendelijke groet,

Dino
Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Avira (free)
Contacteer:

30 mei 2010 17:55

Kan je dit eens uitvoeren.?
  • Klik in het menu Extra op Internet-opties.
  • Klik op het tabblad Geavanceerd op Reset.
  • Klik in het dialoogvenster Reset Internet Explorer Settings op Reset.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer 8 zijn hersteld, klikt u op Sluiten en vervolgens tweemaal op OK.
  • Sluit Internet Explorer 8. De wijzigingen worden doorgevoerd wanneer u Internet Explorer 8 de volgende keer opent.
Opmerking Als u Internet Explorer 8 om enigerlei reden niet kunt starten, gebruikt u RIES in Internet-opties in het Configuratiescherm.
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

31 mei 2010 10:56

Dit werkt ook niet helaas.
Ik mij gisteren helemaal suf gezocht en niets kunnen vinden om dit weer terug te krijgen, IE8 opnieuw geinstalleerd, instellingen hersteld maar niets werkt. :-[
Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

31 mei 2010 11:14

Dit was geen "standaard" optie van Internet Explorer 8 maar een functie van de Google Toolbar.
Op verzoek van Microsoft is deze optie uit de Google toolbar verdwenen, voor Firefox en Chrome is deze optie van de Google toolbar nog wel beschikbaar.

Meer info over dit verhaal staat op de onderstaande links.
http://www.google.com/support/forum/p/W ... b251&hl=en" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.co.uk/support/forum/p ... a2a3&hl=en" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.com/support/toolbar/b ... wer=115561" onclick="window.open(this.href);return false;
Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

31 mei 2010 14:16

Ik dacht dat dit een optie van Internet Explorer zelf was, dus niet ::)
Maar ik gebruik nu Google Chrome en heb m'n vertrouwde thumbs weer terug.. :goed:
Luna
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

01 jun 2010 18:48

Nou dat wordt dus ook van Internet Explorer overstappen naar Firefox of Chrome van Google.
Alleen snap ik niet waarom Microsoft dit weer heeft gedaan? zo gaan toch juist meer gebruikers overstappen op andere browsers. ::) en de browserkeuzen van Microsoft gaat hiermee toch dan ook aan, dus ook een kansloze actie uit Redmond.
:sorry:
Phoenix
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Avira
Contacteer:

01 jun 2010 19:08

Tussen Google en Microsoft is al heel lang een oorlog aan de gang, en dit zal ook niet 1,2,3, opgelost zijn. Deze twee partijen met een behoorlijke macht positie zijn aan elkaar gewaagd zoals je elke keer weer kan zien en lezen in de nieuwsberichten.
http://www.google.nl/webhp?sourceid=nav ... 7962e3d1af" onclick="window.open(this.href);return false;
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”