Plaats reactie
1
in mijn pc zit een intel dual core cpu
blijkbaar 'zou ' deze met xp slechts op 1 core werken
is er ergens een bestand / opdracht die beide kernen kan laten werken , of ben ik verkeerd ?? :dank:
3
wel als ik naar taakbeheer ga , prestaties , alle kernen , is er slecht ene die werkt , zie naar de kurven ?? .... dus veronderstel ik dat er slecht eentje de volledige opdracht moet waar maken ( met win 7 was alles ok ?? ) ;)
4
ga in MSCONFIG naar het tabblad boot.ini, druk op gevanceerde opties, zet een vinkje bij /NUMPROC= en duid de waarde 2 aan. Nu heb je Dual core ondersteuning in XP.
8
wel om daar even op verder te gaan , ik heb gezien dat je het ook in uw bios kan en moet instellen ( als dit ondersteund wordt ) ;)
9
Ik kan niets apart instellen in de BIOS, mijn CPU wordt gewoon als een dual core CPU herkend, kan jij dit wel apart instellen dan.?
10
wel geloof het of niet maar mijn bios kan het
avanced-onderaan heb ik " disable/enable core 2 duo
rechts staat: when disabled one execution core

als je me zegt hoe ik een foto kan plaatsen of waar ik een foto hiervan plaatsen laat ik je alles zien

mijn bios en ander gegevens :
Systeemfabrikant NEC COMPUTERS SAS
Systeemmodel POWERMATE_VL260
Systeemtype X86-based PC
Processor x86 Family 6 Model 15 Stepping 13 GenuineIntel ~1596 Mhz
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 080013, 30/08/2007
SMBIOS-versie 2.3
Map van Windows C:\WINDOWS
Systeemmap C:\WINDOWS\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling Belgium
Hardware Abstraction Layer Versie = "5.1.2600.5512 (xpsp.080413-2111)"
11
als je me zegt hoe ik een foto kan plaatsen of waar ik een foto hiervan plaatsen laat ik je alles zien
Een foto van het scherm kan je ulpoaden naar http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false; en de link tussen de [IMG] code hier plaatsen.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
13
gabriel schreef:wel om daar even op verder te gaan , ik heb gezien dat je het ook in uw bios kan en moet instellen ( als dit ondersteund wordt ) ;)
Is deze wijziging te merken in de prestaties van de computer?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
14
als waneer je spreekt over snelheid zou ik zeggen : neen
als je vraagt naar gebruikers gemak :ja
het snel schakelen tussen prog's en andere app's gaat bijzonder goed en eenvoudig , een aanrader
natuurlijk als je zware games speelt is dit onvoldoende
ben bij intel op zoektocht geweest om te overlokken maar het werd me afgeraden , reden : geen prestatie winst ( enkele milli seconden ) dus niet doen ( van 1600 naar1800 of 2000 Mhz ) ;)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”