Plaats reactie
1
Hallo,

Deze vraag heb ik een aantal degen geleden op het HijackThis forum gepost. Daar heeft men mij een aantal oplossingen aangedragen, maar deze hebben helaas het probleem niet opgelost.
Dit is de link naar de mijn issue op het hijackthis forum.
http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=26710


Sinds een paar dagen krijg ik de volgende melding en een pop up als ik de PC opstart

=============================================================
Drive Error
Windows geen schijf
exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c
=============================================================

Ik weet inmiddels dat dit komt doordat windows probeert toegang te krijgen tot een schijf die niet (meer) bestaat. Volgens mij is dit niet normaal, ik heb namelijk geen schijven of id verwijdert.

Als ik mijn PC scan met Kaspersky loopt Kaspersky vast zonder dat ik kan zien waarom.
Als ik PC scan met mijn geregistreerde en geupdate versie van Anti-malware bytes wordt en niets gevonden.
Laatst gewijzigd door Maxstar op 03 mei 2010 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL tags aangepast
3
Hoi
Vreemd ik kan QuickTime, niet als programma vinden.
Maar als ik op mijn schijf kijk staat in de map C:\program files\QuickTime de files: QTPlugin.ocx en qttask.
Deze twe dingen zijn niet te starten, althans als ik er op dubbel klik gebeurt er niets.
Naar die map heb ik oon nog de map C:\program files\Apple Software Update met daarin een aantal mappen met verschillende bestanden.
Misschien heeft dat er mee te maken?
4
Ga eens naar Start > Uitvoeren en typ in het uitvoervenster msconfig bevestig met OK, in het scherm van Hulpprogramma voor systeemconfiguratie selecteer je het tabblad Opstarten

Afbeelding
Kun je hier een item terugvinden als QuickTime Player of qttask.exe.
Als dat zo is haal dan het vinkje hiervoor eens weg klik op Toepassen en bevestig met OK
Herstart de computer dan
Groetjes Dasle
5
QuickTime Player staat niet in het lijstje.
qttask.exe kwam twee keer voor, één keer aangevinkt en één keer niet aangevinkt.
Ik heb bij de aangevinkte het vinkje weggehaald en daarna op toepassen en vervolgens OK geklikt. Tenslotte de PC opnieuw opgestart.
Helaas komt de Drive-error pop-up nog te voorschijn.
Zouden er in het lijstje nog ander prg's kunnen staan die dit probleem kunnen veroorzaken?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”