Plaats reactie
17
Helaas de harde schijf is overleden! Er gaat dus een nieuwe in en hopelijk werkt alles dan weer tiptop.

Nee, niet via Medion. Moet zeggen de helpdesk staat je direct te woord en ook op zondag, maar minstens 3 weken doorlooptijd van een reparatie is veeel te lang. En het uitwisselen van mijn harde schijf tegen een nieuwe doen ze niet. Ook niet op basis van ongelijk (dus mocht hij in orde zijn betaal ik de kosten van de nieuwe).
19
Hoi!

Uiteindelijk bleek het toch niet de harde schijf te zijn... :rofl: . Aldus de PC opgestuurd naar Medion en die hebben het moederbord vervangen, na dikke 2 weken had ik de PC retour, probleem opgelost.

Zodoende kan dit topic op slot! Allen bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,
Bart
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”