PC opstartproblemen na gebruik combofix

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Gebruikersavatar
Juisterr
Security Helper
Security Helper
Berichten: 1995
Lid geworden op: 23 aug 2009 17:23
Kennisniveau: (3) Expert
OS: W7
AV: MbaM
Locatie: kotje aan de kust
Contacteer:

#16

26 apr 2010 13:16

Daar wachten we dan maar op :eek:
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
Gebruikersavatar
Elbart
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2010 20:24
OS: Vista Home Premium
AV: Avast Home
FW: Ms Defender

#17

26 apr 2010 13:28

Helaas de harde schijf is overleden! Er gaat dus een nieuwe in en hopelijk werkt alles dan weer tiptop.

Nee, niet via Medion. Moet zeggen de helpdesk staat je direct te woord en ook op zondag, maar minstens 3 weken doorlooptijd van een reparatie is veeel te lang. En het uitwisselen van mijn harde schijf tegen een nieuwe doen ze niet. Ook niet op basis van ongelijk (dus mocht hij in orde zijn betaal ik de kosten van de nieuwe).
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41808
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#18

26 apr 2010 13:33

Welk type hardeschijf is het, want anders kan je hem zelf op sturen naar de fabrikant dit kost alleen een pakketzegel van €10,00 en je krijgt dan een nieuwe retour gestuurd.
Ik heb dit al vele malen gedaan in meestal binnen één week kreeg ik de nieuwe schijf retour.
Gebruikersavatar
Elbart
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2010 20:24
OS: Vista Home Premium
AV: Avast Home
FW: Ms Defender

#19

03 jun 2010 17:42

Hoi!

Uiteindelijk bleek het toch niet de harde schijf te zijn... :rofl: . Aldus de PC opgestuurd naar Medion en die hebben het moederbord vervangen, na dikke 2 weken had ik de PC retour, probleem opgelost.

Zodoende kan dit topic op slot! Allen bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,
Bart
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41808
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#20

07 jun 2010 12:52

Mooi dat het probleem verholpen is... :good:
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”