Plaats reactie
1
ik heb deze geinstalleert op mijn desktop en geprobeerd om linux fedora x64 bit erop te zetten, maar op de schermpje komt er op could not read from the boot medium systeem halted?
wat doe ik hier verkeerd?

nice100
2
Even hier naar toe verplaatst omdat het niets met internet en browsers te maken heeft.

Ik werk zelf niet met Oracle vm Virtualbox dus weet niet wat dit kan zijn. Het enige wat ik zie is dat er niet van het opstartmedium (harde schijf?) gelezen kan worden en het systeem daarom gestopt is.
Greetings, Black Tiger.
3
Hallo.

Selecteer de virtuele machine in VirtualBox en klik op Settings > Storage.
Klik nu op de virtuele optische drive (empty), klik nu rechts op het blauwe CD-rom icoontje en Choose a disk file.
Nu kan je de ISO van Fedora laden waarna de VM automatisch* van de ISO zal opstarten.

* Indien dat niet het geval is, pas dan onder Settings > System de boot order aan.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Wanneer je de VirtualBox Manager opent zie je links een lijst waarin de virtuele machines staan. Hier selecteer je die van Fedora, bovenin het scherm zie het tandwieltjes om het venster "Settings" te openen. Wellicht maakt deze screenshot het duidelijker.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
uiteindelijk is het me gelukt door een filmpje die ik heb gekregen van een collega,en staat er linux mint fedora x64 bit er nu op geinstalleert, in de virtuele machine.
Bedankt voor alle hulp

nice100
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”