Plaats reactie
1
Zou moeten kunnen via Soundiiz.
Een link daarvoor zou je kunnen maken aldus: https://www.google.com/search?q=plex+im ... e&ie=UTF-8 .
'Share Playlist.> Copy Link'
Iets, wat daar op lijkt, zie ik echter niet in het more-menuutje, dat ik krijg door rechts-klikken op de betreff playlist/bijlage.

Wie heeft een oplossing??
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hi Maxstar,
Thx voor je suggestie.
Heb geprobeerd en kreeg meteen melding, dat daarvoor een betaald account moest worden genomen.
Heb daarom eerst rondgekeken via Google en kwam o.m. op deze post op Trustpilot met een flink aantal posts, waarop Musconv er niet slecht vanaf kwam, maar waarbij vaak de hulp van Customer Service in werd geroepen.
Vind ik voor een betaald account te ingewikkeld.
Ben geinteresseerd in PLex, omdat die als app te installeren is op mijn nieuwe LG smart tv en ook, omdat Plex er, althans m.i., prachtig uitziet.
Vind Plex ook verder ingewikkeld.
Kijk het nog eens aan.
Thx again :good:
5
Ik kwam ook het onderstaande nog tegen, op deze manier zou je toch de playlist moeten kunnen exporteren.

Een kopie van een afspeellijst opslaan in iTunes
1. Selecteer de afspeellijst in de zijbalk aan de linkerkant
2. kies 'Bestand' > 'Bibliotheek' > 'Afspeellijst exporteren' en kies 'XML' uit de keuzelijst als indeling en sla dit bestand op.

Een kopie van alle afspeellijsten opslaan in iTunes
1. Ga naar 'Bestand' > 'Bibliotheek' > 'Bibliotheek exporteren'.
2. De geëxporteerde gegevens worden standaard opgeslagen in de XML-indeling.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”