Plaats reactie
1
Hallo,

Mijn vraag gaat over tweestapsverificatie. Veel sites maken hier gebruik van dat je een code via sms of b.v. via LastPass krijgt via de telefoon.
Wat ik mij afvraag is wanneer ik mijn telefoon verlies of wordt gestolen? Wat dan?

Sommige sites hebben als oplossing b.v. een e-mail ter verificatie maar veel sites hebben dit niet.
Wat raden jullie mij aan wanneer mij dit een keer overkomt want dan kan ik bij veel sites niet meer inloggen.

Ron
2
Hallo,

Dat is site, programma anders geregeld, bij de één kan je een backup maken bij de ander via een tweede telefoon.
Hier enige voorbeelden:

tweestapsverificatie

DigiD

Wat ook veel word gezegd laat je sim blokkeren en niet je telefoon nummer. (als die bv gestolen word)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Wat ik mij afvraag is wanneer ik mijn telefoon verlies of wordt gestolen? Wat dan?
V.w.b. Lastpass inderdaad een backup maken.

Abbs heeft al naar de rest verwezen.

V.w.b. je telefoon valt het voor de rest best mee.
Bij verlies of diefstal wordt deze geblokkeerd. Ik ga er dan van uit dat je en andere krijgt of koopt of gaat gebruiken.
Als het goed is zal je provider je dan een simkaart met hetzelfde telefoonnummer verstrekken wat je al had. Dus dan kun je daar weer gewoon SMS op ontvangen op hetzelfde nummer als voorheen.
Het kan wel zijn dat je voor je bankzaken de telefoon even opnieuw moet verifiëren.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”