USB poort

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 aug 2012 15:12
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Norton
FW: Norton

#1

Goedemiddag,

mijn smartphone wordt niet meer door mijn pc herkend ik krijg de melding USB apparaat wordt niet herkend.
ik had altijd verbinding via LG Air Drive maar dat geeft nu aan dat er geen verbinding is.

Gaarne Uw hulp,
met vr grt
Yvonne
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16165
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#2

Hallo,

Even de standaard vragen:

1. Werkt een ander USB apparaat/stick wel op die USB-poort?
2. Heb je een andere USB-poort geprobeerd?
3. Is het aansluitsnoertje niet stuk?
4. Is er geen update voor LG Air Drive?

Ik zie dat je meerdere problemen ineens heb: viewtopic.php?f=264&t=22320
Ik denk dat dit USB-probleem aan VPN van Norton ligt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 aug 2012 15:12
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Norton
FW: Norton

#3

Goedendag,

ja een ander USB apparaat werkt wel op die poort
ja diverse andere USB poorten geprobeerd
snoertje laad wel gewoon de telefoon op
update LG Air Drive geeft aan dat er geen verbinding is omdat de telefoon niet aangesloten is ondanks dat hij in een usb poort zit
en als ik de VPN uitzet blijft het probleem bestaan, dus of het daaraan ligt ? ook op de pc van mijn man geprobeerd ook daar hetzelfde probleem.

met vr grt
Yvonne
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16165
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#4

Hallo,

Probeer het volgende: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/pro ... 986-others

Doorloop deze stappen nog eens: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/pro ... 234-others

Anders ben ik bang dat het probleem bij je telefoon ligt, ik weet niet of je er een backup van kan maken en je telefoon terug kan zetten naar
fabrieks instelling vaak lost dit het probleem op. (nooit 100%)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
falstring
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 776
Lid geworden op: 07 sep 2013 12:05
Kennisniveau: (2) Ervaren

#5

heb hier ook een snoertje dat tegenwoordig alleen nog maar oplaadt...
dus: ander snoertje proberen!
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”