USB poort

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 aug 2012, 15:12
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Norton
FW: Norton

14 dec 2019, 12:11

Goedemiddag,

mijn smartphone wordt niet meer door mijn pc herkend ik krijg de melding USB apparaat wordt niet herkend.
ik had altijd verbinding via LG Air Drive maar dat geeft nu aan dat er geen verbinding is.

Gaarne Uw hulp,
met vr grt
Yvonne
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 15947
Lid geworden op: 04 nov 2012, 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

14 dec 2019, 16:52

Hallo,

Even de standaard vragen:

1. Werkt een ander USB apparaat/stick wel op die USB-poort?
2. Heb je een andere USB-poort geprobeerd?
3. Is het aansluitsnoertje niet stuk?
4. Is er geen update voor LG Air Drive?

Ik zie dat je meerdere problemen ineens heb: viewtopic.php?f=264&t=22320
Ik denk dat dit USB-probleem aan VPN van Norton ligt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 aug 2012, 15:12
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Norton
FW: Norton

15 dec 2019, 15:30

Goedendag,

ja een ander USB apparaat werkt wel op die poort
ja diverse andere USB poorten geprobeerd
snoertje laad wel gewoon de telefoon op
update LG Air Drive geeft aan dat er geen verbinding is omdat de telefoon niet aangesloten is ondanks dat hij in een usb poort zit
en als ik de VPN uitzet blijft het probleem bestaan, dus of het daaraan ligt ? ook op de pc van mijn man geprobeerd ook daar hetzelfde probleem.

met vr grt
Yvonne
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 15947
Lid geworden op: 04 nov 2012, 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

15 dec 2019, 17:00

Hallo,

Probeer het volgende: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/pro ... 986-others

Doorloop deze stappen nog eens: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/pro ... 234-others

Anders ben ik bang dat het probleem bij je telefoon ligt, ik weet niet of je er een backup van kan maken en je telefoon terug kan zetten naar
fabrieks instelling vaak lost dit het probleem op. (nooit 100%)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
falstring
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 760
Lid geworden op: 07 sep 2013, 12:05
Kennisniveau: (2) Ervaren

18 dec 2019, 12:06

heb hier ook een snoertje dat tegenwoordig alleen nog maar oplaadt...
dus: ander snoertje proberen!
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast