Plaats reactie
1
Een stel (lolbroeken) :evil: hebben op school mijn USB-stick leeggemaakt, hierdoor zijn al mijn uitgewerkte modules verloren gegaan.
Thuis had ik nog wel wat opgeslagen maar niet alles, is dit nog terug te halen of is gewoon alles verloren wat op de USB-stick stond opgeslagen. :?:

Alvast bedankt.

Stef
3
Bedankt dit ga ik straks proberen, want het is namelijk behoorlijk wat werk om alles weer opnieuw uit te werken :-[

Vriendelijk bedankt voor deze tips.

Stef. :good:
5
Met Recuva heb ik alles terug kunnen halen gelukkig.
Waarschijnlijk hadden ze het dus niet verwijderd, maar alleen verborgen gemaakt.
6
Ik zou never nooit mijn USB stick meer laten "slingeren" als er van die (grapjassen) rondlopen :-\
Maar gelukkig heb je de belangrijke gegevens nog terug kunnen halen van de USB stick.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
7
Hoi,
Waarschijnlijk hadden ze het dus niet verwijderd, maar alleen verborgen gemaakt.
Dat kan inderdaad, maar ook als ze alles het geheel verwijderd hebben kan je het nog terug halen als het niet overschreven is door andere data.

Maar ik zou zeker opletten / oppassen met het gebruik van USB-sticks, als er van die 'lolbroeken' aanwezig zijn.

Tip::
Om je data te beveiligen kan je het beste de USB-stick beveiligen, de handleiding voor het beiligen van een USB-stick kan je hier lezen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Ik mijn usb-stick beveiligd met truecrypt, dus ik hoop dat mijn data nu veilig is.
En mijn usb-stick laat ik nu ook niet meer onbeheerd achter.. :good:
9
Hi,

Ook al heb je de USB-stick versleuteld / beveiligd kan deze nog altijd geformatteerd worden hoor. :!:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
10
Maaike schreef:Hi,

Ook al heb je de USB-stick versleuteld / beveiligd kan deze nog altijd geformatteerd worden hoor. :!:
Gewoon nooit je gegevens onbeheerd achterlaten, dat is mijn advies. :good:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”