CNMSS

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 15931
Lid geworden op: 04 nov 2012, 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

13 feb 2019, 15:26

snel0026 schreef:DE MELDING IS WEG!!!!!!

Nog een vraag: heeft het zin om sowieso de software van Canon te verwijderen en opnieuw te installeren? Of loop je dan de kans dat deze melding weer verschijnt?
Als alles van Canon nu goed werkt zou je het hierbij kunnen laten, merk je dat het niet goed werkt zou je alles kunnen verwijderen en na een herstart opnieuw installeren.
Ik zou zeggen kijk het even en week aan en neem daar dan een beslissing over.
We hebben meteen via de tool FRST je pc opgeruimd maar die mag weer weg.


Met het onderstaande tool ruim je de tool op die we hebben gebruikt:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
 
Afbeelding
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast