Plaats reactie
1
Ik probeerde een oude, trage laptop leeg te maken (foto's en documenten) dmv knippen en plakken naar een externe schijf.

Groot was mijn verbazing dat ik de melding niet toegankelijk, fout i/o apparaat kreeg.

Schijf heeft het altijd gedaan - Windows 7 Home

In Windows 10 geeft de schijf melding: Niet toegankelijk.

Graag jullie tips
4
Door omstandigheden heb ik hier tot afgelopen maandag nooit iets mee gedaan. Maandag iemand, computer reparatie en service
ontboden. Hij heeft de hele handel meegenomen - 1 externe schijf had programma? fouten en in de andere (nieuwste) is geen
beweging meer te krijgen. Oude laptop heeft hij leeg gemaakt - alles, inclusief back-ups op een nieuwe externe schijf gezet.
Ik heb nu veel om uit te zoeken.

Hij vertelde dat als alles goed zou zijn er kans is dat ik veel, voor mij belangrijke foto's van sd-kaartjes terug zou moeten
kunnen halen.

Kaartje net via EaseUs ingelezen en heeft 1300 bestanden gevonden.
Klopt het dat je vandaag de dag voor het juiste gebruik van EaseUs moet betalen?

Ik zie dat gevonden is; ik selecteer (vink aan) en daarna gebeurt er niets?
Of is het zo dat je uren moet wachten tot je er beweging in ziet komen?

Ik zou nu zo ontzettend graag weten waar ik aan toe ben. Warme herinneringen kwijt
of misschien toch ook niet?
5
Hallo,

Als het goed is EaseUs  nog gratis te gebruiken: https://nl.easeus.com/data-recovery-sof ... -free.html

Er staan op die site en hier handleidingen: https://nl.easeus.com/bestanden-terughalen/

Ik heb verder geen ervaring (misschien reageert iemand nog die dit programma al eens heeft gebruikt) maar ik denk dat het wel enige tijd nodig heeft om zijn werk te doen.
Het gaat om veel bestanden (kan zelfs uren duren)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”