Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
noori schreef:Toen ik zelf het probeerde te maken via Google search en wat dingetjes gedaan heb zijn opeens alle thumbnail foto's op mijn laptop verdwenen, wel kan ik ze nog gelukkig open maken.
noori schreef:Al zou dat helpen heb ik ansog een probleem dat al mijn thumbnails wegzijn van oude foto's.
Doe nooit meerdere fixen tegelijk. Deze kunnen elkaar in de weg zitten en Windows om zeep helpen.Heb alle 3 tegelijk gedaan, dus weet niet welke heeft geholpen hahaha.
Stap 2 heeft dus niets gedaan en kan conflicteren met stap 3 (met name op de opdracht 'sfc /scannow').Trouwens methode 2 zat vast op 84,4% en kreeg dit ''DISM failed. No operation was performed.