HP ENVY 5640 All-in-One
Geplaatst: 19 okt 2018 14:27
Mijn printer drukt niet meer in kleur af hoewel alles volgens HP Print and Scan Docter in orde is. Ik probeer HP Support te bereiken maar elke link levert de volgende foutcode op:
502 Bad Gateway nginx/1.10.3
Wat gaat hier fout?
Inmiddels doet zich ook het volgende probleem voor: de printer print moeiteloos alle rapporten die HP Smart produceert, hij print ook testpagina's, maar de opdracht om bijvoorbeeld een mailtje te printen plaats hij niet in de wachtrij. De draadloze verbinding is oke. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
502 Bad Gateway nginx/1.10.3
Wat gaat hier fout?
Inmiddels doet zich ook het volgende probleem voor: de printer print moeiteloos alle rapporten die HP Smart produceert, hij print ook testpagina's, maar de opdracht om bijvoorbeeld een mailtje te printen plaats hij niet in de wachtrij. De draadloze verbinding is oke. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?