Plaats reactie
1
hallo iedereen,

ik heb foto's genomen en normaal laden die zelf op als ik die op de pc aansluit, nu sinds m'n laatste nieuwe pc doen die dat niet meer...

vroeger had ik een c-schijf waarop alles gebeurde...

nu is dat de e-schijf...

kan het zijn dat dat de reden is waarom de foto's niet opladen,

ik heb een paar foto's die ik dringend naar de gemeente moet versturen maar ik kan ze niet uploaden...

graag hulp aub..;

lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
3
ik heb kabel die ik aansluit op het fototoestel en dan inplug zoals de muis op de pc...heb het geprobeert zoals op de link beschreveb, het lukt niet... ik ga straks eens proberen via m'n laprop, en ze dan met een usb stick overzetten...ik heb nog nooit zo'n slecht ingestelde pc gehad als nu...alles gaat normaal op de c: schijf, hier op de e: schijf...heel plezierig om psp mee te doen...ik heb alles moeten overzetten en terug specifiëren...maar goed, we leren weeral wat bij, de link is interessant, ik heb hem opgeslagen, bedankt voor de hulp abbs...fijne zondag verder
 
iedere keer leer ik meer en meer
4
Hallo,

Waarschijnlijk is je C: (schijf) waar je besturing op staat en je E: (schijf) voor je opslag.
Als je de camera aansluit krijg je dan niet in het schermpje van je camera te zien dat je moet aanmelden aan je pc?
En als je de camera heb aangesloten en je klikt op "deze computer" zie je dan niet onder Apparaten en stations je camera staan?

Wat is het merk en type van je camera?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
sorry voor het late antwoord Abbs, het was hier een beetje hectisch ivm. m'n ogen...

nee ik krijg dat niet op m'n camera, ik moet toegeven dat ik me zelfs niet meer herinner wanneer ik dat ding gekocht heb, dat moet al ettelijke jaren geleden zijn...

sony-cybershot is het merk, 7.2 mega-pixels, als ik nu eens wist hoe ik die foto's op de c-schijf kon uploaden hé...maar ja, ik ken er niks van..;

bedankt voor je hulp alvast..

apparaten en stions daar ga ik vanavond eens naar kijken...m'n eten staat te pruttelen hé
iedere keer leer ik meer en meer
7
rap gekeken, zit een san disk memory stick pro duo 1.0gb magic gate in....ik hen een vaste pc  maar ook een laptop, dat moet ik eens bekijken, ik gebruik die bijna nooit...ik laat het je weten, bedankt voor de info
iedere keer leer ik meer en meer
10
sorry voor de late (zeer late) reactie...geen excuses van mijn kant, gewoon vergeten, ik schaam me dood...

ik heb van de week nogmaals foto's opgeladen op m'n vaste pc en daar ik DCIM staan en via DCIM kan ik aan m'n foto's geraken...ik denk dat we dit voorlopig mogen sluiten...mocht ik opnieuw problemen ondervinden dan meld ik me weer...nog maals m'n excuses, Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”