OUTLOOK probleem

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Gesloten
Gebruikersavatar
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#1

12 sep 2018 19:43

Beste mensen,

Ik heb een probleem met Outlook. Hij start niet op.  Het is ontstaan toen vandaag de computer continu vastliep, traag was etc. Dat probleem heb ik onmiddellijk opgelost. Het bleek dat Mbam kuren had. Sinds ik die heb uitgezet loopt de PV weer als een zonnetje maar. ….
Vermoedelijk doordat ik de computer een keer "hard" heb moeten uitzetten omdat hij totaal vast zat is er waarschijnlijk een beschadiging in Outlook opgetreden. Die wil niet meer opstarten met de volgende melding. Ik heb inmiddels een back-up van gisterenmiddag teruggezet van outlook.pst maar het resultaat lijft hetzelfde: De bijlage bevat de foutmelding. Wat te doen? Outlook is voor mij en mijn bedrijfje van groot belang. Hoor graag
Doc1.docx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Veng
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 27 feb 2015 20:30
Kennisniveau: (2) Ervaren
Contacteer:

#2

12 sep 2018 20:29

In elk geval zou ik het .pst bestand laten repareren:
Outlook pst bestand herstellen (SCANPST. EXE). https://support.office.com/nl-nl/articl ... 458afc5253

Kijk ook even in je taakbeheer of er niet nog steeds een proces van Outlook actief is. Zo ja, sluit dat dan eerst af voor je een nieuwe poging waagt.

Als dat niet helpt Outlook proberen te repareren via "Programma's en onderdelen". (Daar waar je Outlook ook kunt verwijderen.krijg je waarschijnlijk 3 keuzes: verwijderen, repareren en aanpassen.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Gebruikersavatar
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#3

12 sep 2018 20:45

Ik ga aan het werk. Dank alvast
Gebruikersavatar
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#4

12 sep 2018 21:38

Hij is hersteld! Hartelijk dank. De truc https://support.office.com/nl-nl/articl ... 458afc5253 deed het hem!!  Grote klasse
Gebruikersavatar
Veng
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 27 feb 2015 20:30
Kennisniveau: (2) Ervaren
Contacteer:

#5

12 sep 2018 21:56

Mooi dat dit je probleem oploste.
Hij is te weinig bekend denk ik. Hoewel ik onlangs geen klachten had heb ik hem toch gedraaid. Hij vond toch een aantal foutjes. 
Ik denk dat je .pst gewoon af en toe eens routinematig moet scannen.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Gebruikersavatar
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#6

12 sep 2018 22:30

Dank je Veng. Ik krijg altijd de kriebels van Outlook. Het is zo ver van mijn bed i.t.t. andere programma's. Ik heb Mbam er weer opgezet maar blijkbaar is er vandaag een update geweest of zo want de computer sloeg weer helemaal vast. Hopeloos. Ik heb Mbam er weer afgehaald en alles draait weer als een tierelier. Nogmaals bedankt! 
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”