Plaats reactie
1
Beste Forum leden,

Ik hoorde van een vriend die een ict opleiding volgt, dat Glary Utilities een goed en betrouwbaar programma is. Ik moest dan wel de pro versie kopen zei hij want daar zaten meer mogelijkheden op.
Hij werkte er al jaren mee naar volle tevredenheid. Hij zei ook dat ik met dat programma goed bepaalde bestanden kan versleutelen.
Mijn vraag is deze: klopt de informatie die hij mij gaf en kan ik er als ( ietsje meer dan ) beginner goed mee werken.

Alvast bedankt voor leden die willen reageren.

Mvg, Fred
2
Hallo,

Vele functies ga jij toch niet gebruiken (als gewone computer gebruiker), dus waarom zou je de pro versie kopen.
Als je meer met pc's bezig bent en allerlei dingen wilt uitzoeken dan is het leuk om zo'n programma te kopen, en sommige functie zijn moeilijk om mee te werken.
Ook als je minder verstand heb van computer is het zelfs gevaarlijk om dit soort programma's te gaan gebruiken je kan zomaar te veel verwijderen.
Je moet voor je eigen eerst op een rijtje zetten wat wil je doen met een programma en wat voor soort programma's heb ik al op mijn pc staan.
Dan nog verder over alle soorten cleaners zie ze niet als een wonder tool en kijk er mee uit.
Met Windows "Schijfopruiming" kan je ook al vele dingen opruimen Uitleg schijfopruiming
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Topic verplaatst naar Overige software en Algemene vragen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Beste Abbs,

Bedankt voor je uitleg, met glary wilde ik metname bestanden versleutelen. Maar joh, wat je allemaal kunt doen met schijfopruiming dat wist ik helemaal niet. Nu staat mijn harde schijf maar voor 1/3 vol. Maar wat een troep weet die schijfopruiming weg te halen. Maar mijn vriend zei ook dat je een gratis versie van glary utilities kan downloaden en als ik je goed heb begrepen is die goed genoeg voor mij. Heel erg bedankt voor je hulp.

Mvg, Fred
5
Hallo,

Met Windows kan veel en ja aan een gratis versie zou je dan genoeg hebben.(van glary utilities)
Bestanden versleutelen kan ook met AxCrypt.
Nu je zo goed bezig bent om je in vele dingen te verdiepen denk dan ook aan een goede back-up dit is zeker één van de belangrijkste dingen..
Hier hebben we er info over Back-upen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”