Plaats reactie
17
Je bent de laatste stap, de rood gemarkeerde tekst hieronder vergeten:
Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Post de eerste link die je van imgdumper.nl krijgt na het uploaden in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
20
Hallo, ik heb een nieuw account aangemaakt op de betrokken laptop,ik dacht dat we hiermee gemakkelijker kunnen comuniceren;
ik heb zojuist de "bestandsmachtigingen wijzigen in Windows 7 " gebruikt, maar ik blijf steken bij 4, als ik eigenschappen selecteer
zie ik geen 'beveiliging' staan, wat bedoelt men met USB -drive, is dit een usb stick met een back-up van de pc?
Met vriedelijke groeten 
Willy
21
Meld je bij die windows 7 PC eens aan als systeembeheerder . Het verborgen administratorsaccount dus .
  • Om dit te doen gaat u naar Start > Alle programma’s > Bureau-accessoires.
  • Klik met rechts op Opdrachtprompt en kies voor, Uitvoeren als Administrator.
    Type vervolgens in het zwarte opdrachtpromptscherm dat verschijnt net user administrator /active:yesDruk enter toets Meld je af met het gebruikersaccount en zul je zien dat het Administratorsaccount zichtbaar is . Hiermee moet het lukken om de machtigingen aan te passen .Wanneer dit gedaan is verberg opnieuw het verborgen administratorsaccount .Dit doe je met het commando in het opdrachtpromptscherm Met een USB-drive word een USB stick of externe harde schijf bedoelt die aangesloten is op een USB poort .net user administrator /active:noVoor alle veiligheid zou ik het verborgen administratorsaccount beveiligen met een wachtwoord !
22
.Wanneer dit gedaan is verberg opnieuw het verborgen administratorsaccount .Dit doe je met het commando in het opdrachtpromptscherm
net user administrator /active:yes  >> om te activeren .
Om terug te verbergen : net user administrator /active:no
23
Hallo, swake, ik heb uw raadgevingen gevolgd en ben tot in het "opdrachtprompt" geraakt,maar om mij af te melden
dat lukt mij niet,ik weet niet hoe ik dat moet doen,sorry,
in vorige berichten heb jij mij een link gestuurd om een screenshot programma te instaleren, kan u mij dit nog eens doorstuiren.
Om bepaalde reden kan ik u niet meer antwoorden en dit tot 27 mei 2018,wil jij hiermee rekening houden,dank voor het begrip.
Tot 29 mei !!
Met vriendelijke groeten
Willy

Om bepaalde reden kan ik u na dit bericht niet meer antwoorden en dit tot 27 mei 2018,wil jij er rekening mee houden dank voor het begrip
24
Hallo, hier ben ik terug,ik vraag verontschuldiging voor het lange wachten,dus zoals ik in mijn bericht van vr;18 mei heb vermeld ben ik tot in de opdrachtprompt
geraakt maar hoe ik mij hier moet afmelden weet ik niet.
Met vriendelijke groeten
Willy
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”