Plaats reactie
1
Hallo
Ik heb een vervelend probleem, mijn Acer laptop Aspire 7750 G met Windows 7 reageert niet meer als ik een USB stick insteek. 

er steekt wel een kleine usb voor de draadloze muis in en die werkt wel, de USB sticks waarvan hier spraken werken wel op een andere laptop.

Is er iemand die hiervan de oorzaak kent,en wat ik kan doen om dit probleem ongedaan te maken?

Met vriendelijke groeten

Willy
3
Hallo abbs,  ik zie geen gele vraagtekens , ik probeer een printscreen  hierbij te voegen maar dat lukt mij niet, ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Met vriendelijke groeten
Willy
7
WiRikes schreef:ik probeer een printscreen  hierbij te voegen maar dat lukt mij niet, ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Zie dit artikel, scroll naar Schermafbeelding(en) plaatsen op een Forum.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Hallo,

Download de USB Driver (3.0) eens opnieuw: https://www.acer.com/ac/en/US/content/s ... ;-;AS7750G
Doe er nog niks mee, dan heb je 2 opties.

Optie 1.
Drivers USB opnieuw installeren

Wat je kan proberen is alle USB controllers in apparaatbeheer verwijderen met de rechtermuisknop. De computer opnieuw opstarten en dan de drivers (automatisch) door windows update weer laten installeren.
Lees voor uitleg methode 3: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... usb-device

Optie 2.
Ga naar de gedownloade drivers (die we als eerste hebben gedownload) en voer dat uit.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Allo abbs, dank voor de hulp maar ik ben radeloos, ik heb (denk ik) alles geprobeert wat u mij hebt voorgesteld.
als ik nu een usb stick insteek zie nu onderaan rechts op de balk een stick symbool met een groen vinkje verschijnen
wanneer ik daar op klik verschijnt het scherm "apparaten en printers" met een symbool "store ngo" als ik hier op klik
verschijnt er een schermpje "eigenschappen" en daar zie ik mijn ingestoken usb  stick staan,onderaan staat "apparaatstatus; dit apparaat werkt correct,
dat is niet zo want ik zie de inhoud van de stick niet.
Wanneer ik op deze computer tik krijg ik het configuratiescherm en daar zie ik de stick niet staan.
met vriendelijke groeten
willy
15
Hallo,

In je eerste bericht zeg je:
Ik heb een vervelend probleem, mijn Acer laptop Aspire 7750 G met Windows 7 reageert niet meer als ik een USB stick insteek.
Heb je iets geïnstalleerd of verwijdert waarna dit probleem zich voordoet ?
Sluit je de USB direct op de computer aan of via een externe USB-hub ?

Sluit een USB-stick en open Apparaatbeheer.
Maak een screenshot, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”