Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb het gevoel dat mijn desktop opeens veel sneller reageert en ook stiller is geworden bijv. als ik een (eenvoudig) spel speel op Facebook.
Ook het proccesor verbruik is een stuk minder geworden.
Nu heb ik vanmorgen de PC even open gemaakt en best wel wat stof verwijderd maar ik heb daarna ook de BIOS een upgrade gegeven.
Dat stiller (de fans hoor ik nu niet meer) komt vast doordat ik het stof heb verwijderd maar nu is mijn vraag of die BIOS update mijn PC ook sneller heeft gemaakt
of komt dat toch alleen maar doordat ik het stof heb verwijderd? 
2
Jack1960 schreef:Hallo,

Ik heb het gevoel dat mijn desktop opeens veel sneller reageert en ook stiller is geworden bijv. als ik een (eenvoudig) spel speel op Facebook.
Ook het proccesor verbruik is een stuk minder geworden.
Nu heb ik vanmorgen de PC even open gemaakt en best wel wat stof verwijderd maar ik heb daarna ook de BIOS een upgrade gegeven.
Dat stiller (de fans hoor ik nu niet meer) komt vast doordat ik het stof heb verwijderd maar nu is mijn vraag of die BIOS update mijn PC ook sneller heeft gemaakt
of komt dat toch alleen maar doordat ik het stof heb verwijderd? 
Door deze stappen word de pc stabieler en kan sneller gaan reageren. Hierdoor kan je zeker merken dat sneller gaat werken.
Je kan niet meer uit testen door welke handeling de pc echt sneller is geworden, door de pc stofvrij te makken hoeft de pc minder hard te werken waardoor hij stiller word en alles beter reageert.
Door een Bios update krijg je de recente versie waardoor vele problemen die zijn gevonden weer zijn opgelost en hierdoor werkt natuurlijk ook alles soepeler en sneller.
Dus de combinatie heeft zeker goed gedaan voor je pc (wat je natuurlijk aangeeft en ondervind). Dus beide heeft gezorgd voor een snellere pc.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Ik dacht eerst dat het een infectie was waarom de pc wat trager reageerde en meer processorverbruik vertoonde.
Het stof zal wellicht toch de boosdoener geweest zijn. Hij is weer zo rustig en snel als in het begin.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”