Plaats reactie
1
Hallo

Ik heb op mijn desktop dat ik de scheidings lijnen op de monitor moeilijk kan zien terwijl ik op de laptop daar minder last van heb, dus dit blad bij de opmaak optie zie ik niet hoegroot die knop is.

Ik zie de schuifknop aan de zijkant van deze pagina niet, pas als ik daarop ga staan wordt die knop lichtgrijs, kan dit verandert worden dat iemand weet?
Alles wat onduidelijk hier op internet pagina`s, de muisaanwijzer is wel duidelijk.
2
kun je wat nader aangeven wat je bedoelt met scheidingslijnen?
alleen in browser deze verschillen, en zo ja: welke browser is dat?
3
Vind het lastig om aan te geven, maar bijvoorbeeld het lezen van tekst wat ik typ kan ik goed lezen omdat dat donkere letters zijn maar die letter over jou informatie links van deze pagina
 falstring
PC Web Plus - Member Afbeelding Berichten: 666Lid geworden op: za 07 sep, 2013 11:05:59Kennisniveau: (2) Ervaren
Dat is grijs waardoor het voor mij lastiger te lezen is, kan dit verandert worden en hoe doe ik dat.
En over die schuifbalk, aan de zijkant recht van dit scherm dat zie ik niet pas als ik daaroverheen ga met de muis aanwijzer.
Ik gebruik firefox
4
Of als ik met googlemaps naar een plaats in nederland ga, hoeft niet in nederland te zijn, ik zie geen straat lopen voor een zoals op een landkaart wel zie ik de naam staan van een straat maar niet waar die heen loopt.
Is er een instelling waardoor je dat wel krijgt te zien?
5
lijkt me een kwestie van beeldscherminstelling op jouw pc (want andere pc's kennelijk geen last van).
draait je pc op w7: rechtsklik ergens op je bureaublad, kies aan persoonlijke voorkeuren aanpassen, en in het scherm wat dan opkomt linksonder beeldscherm en dan kalibreren.
onder w10: typ configuratiescherm in het zoekvenster, in configuratiescherm naar kleurbeheer, en daar kun je naar kalibreren of anderszins experimenteren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”